اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر تأکید کرد

ضرورت برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر در مدارس

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر خواستار برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر در سطح مدارس شهرستان شد.

ضرورت برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ابعاد پیروزی انقلاب برای نسل امروز امری ضروری است که در این راستا آموزش و پرورش در تبیین این ابعاد برای دانش‌آموزان نقش بسزایی دارد.

وی گفت: باید برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان، فضاسازی مدارس و حضور گسترده و پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌ریزی شود.

فرماندار شهرستان ملایر بر برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر در سطح مدارس شهرستان تأکید کرد و افزود: با توجه به گستره آموزش و پرورش در سطح کشور این برنامه‌ها باید به بهترین نحو برگزار شود.

وی در ادامه از از ملحق شدن دهستان ترک شرقی به بخش مرکزی ملایر خبر داد و گفت: دهستان ترک شرقی جزو بخش جوکار بود که بر اساس تقسمیات، 9 روستای دهستان ترک شرقی با یک هزار و 500 خانوار و 11 هزار نفر جمعیت به بخش مرکزی ملایر ملحق شد.

خیریانپور در ادامه یادآور شد: همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی موظف به تبعیت از قانون تقسیمات کشوری در انجام کارهای خود هستند و آموزش و پرورش نیز در سایر دستگاه‌ها از این امر مستثنی نیست.

وی با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم دهستان ترک شرقی نسبت به مشکلات رفت و آمد گفت: بر این اساس پیگیری‌های لازم برای الحاق دهستان ترک شرقی از سال گذشته انجام شد.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش منطقه جوکار نیز گفت: دهستان ترک شرقی با 21 آموزشگاه، 83 کلاس درس، یک هزار و 578 دانش‌آموز 116 معلم در مقاطع مختلف تحصیلی است.

محمود رضایی عنوان داشت: همه امکانات برای جدا شدن دهستان ترک شرقی از بخش جوکار در آموزش و پرورش مهیا و برای پیوستن به بخش مرکزی مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/89013/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول