اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش گیلان:

تحولات جامعه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان انسان را محور و هدف اصلی توسعه دانست و گفت: تمام تحولات جامعه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

تحولات جامعه از آموزش و پرورش آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید قصاب‌زاده در همایش سی‌امین سالروز تاسیس گزینش با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه یک این شهر، با اشاره به اهمیت موضوع منابع انسانی در سازمان‌ها و اداره‌ها، اظهار کرد: در دوران کنونی توسعه پدیده‌ای انسان‌محور است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته زمین، سرمایه و انسان عوامل توسعه مطرح بودند، گفت: اکنون انسان به این نتیجه رسیده که خود او محور و هدف اصلی توسعه است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از منظر مدیریتی منابع انسانی را قابل توجیه دانست و اذعان کرد: انسان و منابع انسانی مهم‌ترین بخش یک سازمان و نظام است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت: در تدوین این سند از نظرهای تمام معلمان، مدیران و کارشناسان برتر کشور استفاده شده است.

قصاب‌زاده گفت: فعالیت‌ها برای تدوین سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش از 6 سال پیش آغاز شده است.

وی تعداد کارشناسان خبره در امر تدوین این سند تحول بنیادین را حدود 500 نفر عنوان کرد و افزود: این سند چند بار برای مقام معظم رهبری فرستاده شد و پس از بازبینی ایشان دوباره مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه چندی پیش این سند به صورت رسمی رونمایی شد.

این مسئول با اشاره به نظر مقام معظم رهبری درباره تدوین نهایی سند مذکور، اذعان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که «کل سند مورد تایید است و باید تمام آن اجرا شود و به بند بند آن توجه جدی کرد».

وی با بیان اینکه اجرا نشدن این سند موجب بازگشت به شرایط گذشته می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام تحولات در یک جامعه از آموزش و پرورش و نظام آموزشی آغاز می‌شود.

قصاب‌زاده حضور معلم‌های خوب را نیاز همیشگی نظام آموزشی کشور ذکر کرد و یادآور شد: اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به وجود معلم‌های خوب است.

انتهای پیام/2300/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول