اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهره‌های دینی و سیاسی سوادکوه:

سخنان رهبری در جمع مردم قم بصیرت‌افزایی ویژه انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: چهره‌های دینی و سیاسی سوادکوه با اشاره به انتخابات پیش رو، سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم را بصیرت‌افزایی ویژه در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری توصیف کردند.

سخنان رهبری در جمع مردم قم بصیرت‌افزایی ویژه انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم به مناسبت حماسه 19 دی سال 56 و بیانات معظم‌له در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری و تحرکات دشمنان موضوع گفت‌وگو با چهره‌های دینی و سیاسی شهرستان سوادکوه شد.

حجت‌الاسلام علی رضانژاد مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با تأکید بر این‌که سخنان مقام معظم رهبری، بصیرت‌افزایی ویژه در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بوده است، گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره تحقق وعده‌های الهی برای ملت ایران و آزاد بودن انتخابات در بیش از 30 سال حضور در آن و لزوم برگزاری انتخابات مقتدرانه و پرشور از سخنان دلچسب معظم‌له بوده است.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با بیان این‌که توانایی گسترده کاندیداهای ریاست جمهوری باید مورد توجه علاقه‌مندان به حضور در انتخابات قرار گیرد، افزود: توان خدمت صادقانه و متعهدانه از ویژگی‌های مورد نظر مقام معظم رهبری برای کاندیداها بوده است.

فرصت را از دشمن برای تکرار فتنه سال 88 بگیریم

معاون فرماندار سوادکوه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به این‌که سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، روشن کننده مسیر فعالیت‌های مسئولان و مردم بوده است، گفت: اهداف و برنامه‌های دشمنان برای انتخابات یازدهم و اهرم‌های دشمنان برای دستیابی به اهداف خود در سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم تشریح شده است.

لهراسب رحمتی به لزوم افزایش بیش از پیش بصیرت مردم اشاره کرد و افزود: تقویت اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی با تبعیت ملت ایران از ولی‌فقیه به دست می‌آید.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با بیان آزاد بودن انتخابات توسط برخی‌ها، یادآور شد: تکرار برخی از سخنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نوعی خوراک‌دهی به دشمنان است.

رحمتی خواستار تبعیت همه خواص از سخنان مقام معظم رهبری شد و گفت: خواص با اقدامات و سخنان نسنجیده جدول‌های خالی دشمن را پر نکنند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه افزود: با رعایت قانون و دوری از حواشی بی‌ثمر، هرگونه فرصت را از دشمن برای تکرار فتنه سال 88 بگیریم.

سخنان مقام معظم رهبری باعث روشن شدن زوایای تاریک رویدادها می‌شود

 

امام جمعه موقت پل سفید نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به اهمیت سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در آستانه رویدادهای مهم و تأثیرگذار، همواره باعث روشن شدن زوایای تاریک و مبهم حوادث می‌شود.

رمضان اسکندری به اهمیت برگزاری انتخابات و دسته‌بندی‌های سیاسی و توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: بیداری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران همواره نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

انتهای‌پیام/89015/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول