اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

مشکلی برای برگزاری مجمع هیئت فوتبال و هندبال مازندران نداریم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مشکلی برای برگزاری مجمع عمومی و انتخابات ریاست هیئت فوتبال و هندبال مازندران نداریم.

مشکلی برای برگزاری مجمع هیئت فوتبال و هندبال مازندران نداریم

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل مبنی بر تعویق دوباره مجمع عمومی و انتخابات هیئت هندبال و فوتبال استان مازندران عنوان کرد:‌ مجمع عمومی هیئت هندبال مازندران قرار بود در 20 دی‌ماه امسال در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود و با برگزاری انتخابات، ریاست خود را بشناسد که برگزاری این مجمع به آینده‌ای نزدیک موکول شد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود: سعی داریم حداکثر تا قبل از دهه‌فجر مجمع عمومی هیئت هندبال استان را برگزار کنیم.

جمشیدپناه در مورد عدم برگزاری انتخابات ریاست هیئت هندبال مازندران در زمان مقرر گفت: ما مشکلی برای برگزاری انتخابات و مجمع عمومی نداریم چرا که کار تأیید صلاحیت نامزد انجام شده و برگزاری انتخابات و مجمع به چگونگی برنامه رئیس فدراسیون هندبال کشور برای حضور در این جلسه بستگی دارد.

به گفته معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، خسرو ابراهیم‌زاده تنها کاندیدای ریاست هیئت هندبال مازندران از شهرستان آمل است که تاکنون بدون رقیب کار خود را دنبال می‌کند.

جمشیدپناه در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر تعویق برگزاری مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران که قرار بود صبح امروز 20 دی‌ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شود، گفت: این مجمع با برنامه‌ریزی کاری کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برای آمدن به مازندران دوم بهمن ماه برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان این‌که رقابت در انتخابات این هیئت ورزشی از شور و حرارت خاصی برخوردار است و هشت کاندیدا با نام‌نویسی خود اعلام حضور کردند، ادامه داد: غلامرضا بهروان، حسن کیومرثی، حسین مکارمی، ابوالفضل خواجه‌محله، عادل روحی، محمدهادی خلردی، مهدی ابراهیمی و حمید رسولی از چهره‌های نام‌آشنای فوتبال مازندران هستند که به عنوان کاندیدا حضور خواهند داشت.

انتهای‌پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول