اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

تصویب 2200 پرونده توسعه کشاورزی در بانک‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 2 هزار و 209 فقره از پرونده‌های توسعه کشاورزی در بانک‌های استان زنجان به تصویب رسیده است.

تصویب 2200 پرونده توسعه کشاورزی در بانک‌های استان زنجان

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 53 درصد از پرونده‌های توسعه کشاورزی موجود در بانک‌های استان زنجان تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تا 13 دی ماه سال‌جاری 4 هزار و 558 فقره پرونده توسعه کشاورزی به بانک‌های استان زنجان معرفی شده است، تصریح کرد: از این تعداد حدود 2 هزار و 955 فقره پرونده در بانک‌ها پذیرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه یک‌هزار و 982 فقره از پرونده‌های توسعه کشاورزی معرفی به بانک‌های استان زنجان عقد قرارداد شده است، اضافه کرد: در مجموع قرارداد پرداخت تسهیلات 39 درصد از پرونده‌های توسعه کشاورزی در استان منعقد شده است.

* معرفی 902 فقره پرونده توسعه کشاورزی در خدابنده

وی با اشاره به اینکه 902 فقره پرونده توسعه کشاورزی به منظور دریافت تسهیلات در شهرستان خدابنده به بانک‌ها معرفی شده است، ادامه داد: 409 فقره از پرونده‌های این شهرستان عقد قرارداد شده است.

نهاوندی‌پور با بیان اینکه مجموع پرونده‌های توسعه کشاورزی معرفی شده در شهرستان ابهر 738 فقره اعلام شده است، یادآور شد: تاکنون 397 فقره از پرونده‌ها عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به معرفی 631 پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان طارم، اضافه کرد: قرارداد پرداخت تسهیلات به 301 نفر از متقاضیان در این شهرستان منعقد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 483 فقره پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان ایجرود به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است، تصریح کرد: در مجموع 268 مورد از این پرونده‌ها عقد قرارداد شده است.

* معرفی 700 پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان ماهنشان

وی با اشاره به معرفی 779 فقره طرح توسعه کشاورزی به بانک‌ها در شهرستان ماهنشان، اظهار داشت: تاکنون قرارداد پرداخت تسهیلات 255 فقره از پرونده‌ها در این شهرستان منعقد شده است.

نهاوندی‌پور تعداد پرونده‌های توسعه کشاورزی معرفی شده در شهرستان خرم‌دره را 276 فقره اعلام کرد و یادآور شد: 197 مورد از این پرونده‌ها عقد قرارداد شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان 749 فقره پرونده توسعه کشاورزی به بانک‌ها معرفی شده است، خاطرنشان کرد: فقط 155 فقره از این پرونده‌ها عقد قرارداد شده است.

* عقد قرارداد 39 درصد از پرونده‌های توسعه کشاورزی در زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 75 درصد از سهم اعتبارات توسعه کشاورزی شهرستان خدابنده تاکنون جذب شده است، ادامه داد: میانگین پرونده‌های عقد قرارداد شده در استان زنجان 39 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول