اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر جیرفت خبر داد

اختصاص اعتبار برای حفر چاه منطقه امدادی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت گفت: یک‌میلیارد ریال اعتبار برای حفر و تجهیز چاه عمیق در پایگاه امدادی این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار برای حفر چاه منطقه امدادی جیرفت

وجیه‌الله بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: یک‌میلیارد ریال اعتبار برای حفر و تجهیز چاه عمیق در پایگاه امدادی شهرستان جیرفت، پشتیبان جنوب استان کرمان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار احداث این چاه از محل درآمدهای استان و با مجوز اداره آبیاری شهرستان جیرفت برای حفر چاه افزود: این چاه برای بهره‌برداری مستقل از شبکه آبرسانی شهر در محل پایگاه امدادی شهرستان جیرفت احداث می‌شود.

بهادر تصریح کرد: با احتمال اینکه سیستم شهر در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی دچار مشکل شود این شبکه آب‌رسانی مستقل ایجاد می‌شود تا پایگاه امدادی و آسیب‌دیدگان را تا حدودی زیر پوشش قرار دهد و این اعتبار از محل درآمدهای استان کرمان با توجه به مجوز رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن در آینده نزدیک در سال 92 این امر محقق می‌شود و آب منطقه امدادی از محل چاه تأمین می‌شود، بیان کرد: با توجه به احتمال بروز حوادث در کوه تیم امداد و نجات کوهستان هلال‌احمر جیرفت برای کسب آمادگی بیشتر برای مواجه شدن با این نوع حوادث در هفته جاری در یک دوره آموزشی کوهپیمایی شرکت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت گفت: این کوهپیمایی به طور جداگانه برای دو تیم خواهران 21 دی ماه سال جاری و تیم برادران ششم اسفند ماه برگزار می‌شود و اعضایی که در امداد و نجات تخصص دارند در این دوره شرکت می‌کنند.

بهادر افزود: 22 بهمن ماه سال جاری نیز به مناسب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران کوهپیمایی تیم امداد و نجات هلال‌احمر جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول