اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز موسیقی حوزه هنری:

آلبوم «خطبه‌خوان رستاخیز» درون‌مایه اسلامی و ایرانی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: آلبوم فاخر «خطبه‌خوان رستاخیز» درون‌مایه اسلامی، ایرانی و مذهبی دارد.

آلبوم «خطبه‌خوان رستاخیز» درون‌مایه اسلامی و ایرانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان پیروز ارجمند شامگاه چهارشنبه در آیین رونمایی آلبوم فاخر«خطبه‌خوان رستاخیز» اظهار داشت: این آلبوم تلفیقی از موسیقی، نمایش و نوحه‌خوانی است.

وی بیان کرد: رضا حیدری یکی از تعزیه‌خوانان بزرگ ایران و از الگوهای تعزیه‌خوانی در این اثر ما را همراهی کرده است.

ارجمند خاطرنشان کرد: آلبوم فاخر«خطبه‌خوان رستاخیز» به زبان‌های انگلیسی و عربی ترجمه و به صورت بین‌المللی به بازار عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آلبوم فاخر«خطبه‌خوان رستاخیز» درون‌مایه اسلامی، ایرانی و مذهبی دارد، افزود: بخش‌هایی از این اثر در عراق با حضور هنرمندان عراقی و بخشی نیز با حضور هنرمندان تونسی در ایران ضبط شد.

ارجمند از پخش سراسری آلبوم فاخر«خطبه‌خوان رستاخیز» در هفته آینده خبر داد و ابراز داشت: حوزه هنری استان کرمان در چند زمینه از جمله تعزیه الگوسازی کرده است.

وی تصریح کرد: دو اثر موسیقی با عنوان «پیامبر مهربانی» و «سرزمین مهربانی» که با همکاری هنرمندان کرمانی تولید شده است تا پایان سال جاری در حوزه هنری در تهران رونمایی می‌شود.

ارجمند خاطرنشان کرد: اثر موسیقی «پیامبر مهربانی» نخستین اثری است که به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تولید شده و حامد حسینخانی شعر آن را سروده است.

این هنرمند کرمانی اظهار داشت: اثر موسیقی «سرزمین مهربانی» نیز هدیه‌ای از سوی هنرمندان به شهدا، جانبازان و ایثارگران لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس است که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید شد.

انتهای پیام/80019/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول