اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر خبر داد

افتتاح 96 واحد مسکن مهر رودسر در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار رودسر از افتتاح 96 واحد مسکن مهر این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 96 واحد مسکن مهر رودسر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رضا دوست‌جلالی در جمع اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با برشمردن مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی، گفت: در مدت 34 سال انقلاب کسب تمام موفقیت‌ها به برکت خون شهدا بوده است و همه ما باید خود را مدیون آن بدانیم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه در این مدت انواع توطئه‌ها با همت همین شهدا و مردم دفع شده است، خاطرنشان کرد: پیروزی در جنگ هشت ساله، محاصره اقتصادی 34 ساله تا فتنه 88 به خاطر همین خون شهدا بوده که این انقلاب را سربلند و پابرجا کرده است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «اگر کسی خدمت شما را نبیند خداوند به همه تلاش‌ها پاداش و جزا می‌دهد» و همچنین معظم‌له در دیدار با اعضای دولت در هفته دولت سال جاری فرمودند «کار و پیشرفت عمرانی و علمی و ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی و سیاست خارجی، برجسته شدن ارزش‌های انقلاب در گفتار و رفتار، ساده‌زیستی و دوری از تجمل، استکبار ستیزی و افتخار به انقلابی‌گری و تلاش در ارتباط گسترده با مردم از ویژگی‌های دولت است».

دوست‌جلالی تلاش‌های 34 ساله نظام در برطرف کردن محرومیت و خدمات رسانی را چشمگیر توصیف کرد و درباره اقدام‌های هفت ساله دولت در رودسر که همزمان با فرمانداری وی بود، اذعان کرد: در هفت سال گذشته بالغ بر یک‌هزار و 350 پروژه در رودسر با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و در سه سفر استانی دولت نیز 350 پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان اجرایی شده است.

وی به برنامه‌های عمرانی مرتبط با دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ایام‌الله دهه فجر 138 پروژه در رودسر آماده افتتاح می‌شود که از این تعداد، 52 پروژه فرهنگی، 11 پروژه هنری، 56 پروژه ورزشی و 18 برنامه قرآنی است.

این مسئول ارشد رودسر، اجرای 138 برنامه را توسط چهار آموزش و پرورش این شهرستان عنوان کرد و گفت: پنج برنامه مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 11 برنامه مربوط به کمیته امداد، 20 برنامه مربوط به ارشاد اسلامی، 49  برنامه مربوط به ورزش و جوانان، دو برنامه سازمان تبلیغات اسلامی، 8 برنامه قرآنی مربوط به اوقاف و 23 برنامه نیز توسط سپاه پاسداران است که از 12 تا 22 بهمن در کل چهار بخش 10 دهستان و 400 روستای شهرستان انجام می‌شود.

وی برنامه‌های عمرانی رودسر را افتتاح 56 پروژه آماده ذکر کرد و افزود: برای این پروژه‌های عمرانی تاکنون 3 میلیارد و 566 میلیون تومان هزینه شده است.

دوست‌جلالی از بهره‌برداری 6 پروژه راه و شهرسازی با اعتبار 30 هزار و 800 میلیون ریال در 16 روستا خبر داد و خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 329 خانوار از این پروژه‌ها  بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی، پنج پروژه شهرداری چابکسر با 2 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار، پنج پروژه سپاه پاسداران با یک‌هزار و 500 میلیون ریال اعتبار شامل احداث پایگاه‌های مقاومت، بنیاد شهید با چهار پروژه ساماندهی مزار شهدا با 400 میلیون ریال اعتبار و آب و فاضلاب شهری با 4 پروژه و 2 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار با بهره‌مندی 900 خانوار در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

فرماندار رودسر، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با دو پروژه تسطیح زمین‌های کشاورزی و 660 میلیون ریال اعتبار، اداره گاز با سه پروژه گازرسانی  و 2 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار برای 280 خانوار، برق با 27 پروژه با اعتبار 18 هزار و 500 میلیون ریال در ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی افتتاح دو بلوک شامل 96 واحد از پروژه‌های مسکن مهر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در رودسر عنوان کرد.

ا‌نتهای پیام/84001/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول