اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 9

فرجی:اطلاع‌رسانی دهه‌فجر مرهون خدمات اصحاب رسانه است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: اطلاع‌رسانی دهه‌فجر مرهون خدمات اصحاب رسانه است.

فرجی:اطلاع‌رسانی دهه‌فجر مرهون خدمات اصحاب رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فتح‌الله فرجی لحظاتی پیش که در جمع مسئولان کمیته‌های 18گانه ستاد سخن می‌گفت، افزود: همه عزیزان در اداره‌های روابط ‌عمومی فعال دارند، بنابراین باید هماهنگی لازم بین روابط عمومی‌های اداره مربوطه و کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ایجاد کنند تا کوچک‌ترین برنامه‌ای از دید رسانه‌ای این کمیته پوشیده نماند و 20 دقیقه پس از این‌که برنامه تبلیغی و فرهنگی در دهه‌فجر اجرا شود این کمیته آن را منتشر می‌کند.

فرمانده بسیج اصناف ورامین تصریح کرد: در شهرستان ورامین بیش از 12 خبرگزاری و پایگاه اطلاع‌رسانی فعال حضور دارند و 15 نشریه مکتوب نیز به چاپ می‌رسد، واحد مرکزی خبر نیز در شهرستان دفتر نمایندگی دارد و در مجموع این شهرستان از نظر فعالیت‌های رسانه‌ای در کشور کم نظیر است و نقطه قوت دیگر ما اعتقادی بودن دوستان رسانه‌ای است، یعنی رسانه‌های ورامین انتشار اخبار انقلابی و ارزشی را بر خود فرض می‌دانند و به همین دلیل کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد دهه‌فجر دو سال متوالی رتبه برتر را کسب کرده، در واقع اطلاع رسانی دهه‌فجر مرهون خدمات اصحاب رسانه است.

فرجی در ادامه به تزئینات شهری دهه‌فجر نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری ورامین با تمام قوا و قدرت در بحث تزئینات شهری ورود پیدا کرده است و ما معتقد هستیم 22 بهمن حاصل حرکت 15 خرداد است، به همین دلیل باید چهره شهر 15 خرداد نشان دهنده اوج سرور و شادمانی مردمی باشد که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون خود را فدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ستاد دهه‌فجر شهرداری ورامین طبق سال‌های گذشته تشکیل شده و تمام پایه‌های بنر در دهه مبارک فجر اختصاص به این ایام دارد بنابراین اداره‌ها، اصناف، حوزه‌های بسیج و تمام اقشاری که بنری در این زمینه طراحی و چاپ کرده‌اند بنر خود را به این ستاد تحویل دهند تا در اسرع وقت نصب شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین گفت: شهرداری و شورای شهر وظیفه خود می‌داند در خط مقدم اجرای مراسم انقلابی و ملی حضور داشته باشد.

گفتنی است، ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین دارای 18 کمیته تخصصی است که از مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ایام‌الله دهه‌فجر برنامه‌ریزی می‌کنند. 

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول