اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران مطرح کرد

کشاورزی مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی میاندرود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر تقویت کشاورزی در میاندرود، این بخش را مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی میاندرود دانست.

کشاورزی مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، هادی ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بعد از ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان میاندرود با تاکید بر اینکه هیچ شانسی بالاتر از خدمتگزاری به مردم نیست، بیان داشت: هر چه خدمت بیشتری برای مردم داشته باشیم، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود.

ابراهیمی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در گرو خلاقیت و کارآمدی دستگاه‌ها، مدیران و مسئولان دانست و تصریح کرد: کتمان نمی‌کنیم که مسائل و مشکلات وجود دارد، این مسائل باید با همگرایی حل شود و هر یک از ما در این استان یک ظرفیت هستیم و مشکلات را نباید به یکدیگر واگذار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت فعال‌تر کردن شورای کشاورزی در شهرستان میاندرود اذعان داشت: صنعت قابل توجهی در میاندرود وجود ندارد و مسئولان باید کشاورزی را جدی بگیرند.

ابراهیمی به وجود ظرفیت گردشگری در میاندرود نیز اشاره کرد و افزود: میاندرود از ظرفیت ویژه گردشگری برخوردار است که باید در قالب یک برنامه‌ریزی مدون پیگیری و به نتیجه برسد.

در پایان این جلسه و با حضور امام جمعه شهرستان، مسئولان ادارات و دهیاران همچنین معاون استاندار مازندران ذات‌الله زارعی رسما حکم انتصاب خود به‌عنوان فرماندار شهرستان میاندرود را دریافت کرد.

انتهای پیام/86021/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول