اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

مردم و مسئولان باید از تحریم‌ها بهترین فرصت‌ها را به دست آورند

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: مردم و مسئولان باید از تحریم‌های امروز دشمنان علیه کشور بهترین فرصت‌ها را به دست آورند و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را بیش از پیش فراهم کنند.

مردم و مسئولان باید از تحریم‌ها بهترین فرصت‌ها را به دست آورند

سیدابراهیم کسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: دشمنان امروز برای اینکه بتوانند مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند سیاست تحریم علیه ایران را پیش گرفته‌اند و در نظر دارند با این اقدام به کشور ضربه وارد کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا باید با اتحاد و همدلی بیش از گذشته پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کرده و این تهدیدات دشمنان را به بهترین فرصت تبدیل نماییم.

فرماندار نظرآباد با اعلام اینکه تحریم‌های دشمنان علیه کشور تازگی ندارد افزود: ملت ایران بارها و بارها شاهد تحریم دشمنان بودند و هر بار توانستند این برهه را با موفقیت پشت سر بگذارند. این بار نیز تحریم و تهدیدات دشمنان علیه کشور به جایی نخواهد رسید و ملت ایران پیروز میدان خواهند شد.

کساییان تأکید کرد: ملت ایران در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر توانایی‌ها و داشته‌های خود توانستند امروز به بسیاری از علوم روز دنیا دست پیدا کنند و همین مسئله دشمنان را نگران کرده است.

وی ادامه داد: لذا ما دست از تلاش و کوشش در مسیر سازندگی و توسعه و پیشرفت کشور بر نخواهیم داشت بلکه با تلاش بیشتر سعی در رسیدن به علوم مختلف دیگر داریم.

این مسئول گفت: امروز دشمن در صحنه دیگر به مبارزه با کشور آمده لذا باید بصیرت و آگاهی مردم و به ویژه جوانان را بالا ببریم و آنان را از اهداف شوم دشمنان آگاه سازیم.

کساییان افزود: راه‌اندازی جنگ نرم و تبلیغات منفی علیه کشور از مهم‌ترین دسیسه‌های دشمنان تلقی می‌شود لذا باید این بار نیز با ولایت‌مداری و بصیرت این توطئه دشمنان را از بین ببریم.

انتهای پیام/2302/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول