اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی:

تسلیم در برابر تحریم‌ زیر چتر استکبار رفتن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: اگر در مقابل تحریم‌های دشمن تسلیم شویم زیر چتر استکبار قرار می‌گیریم.

تسلیم در برابر تحریم‌ زیر چتر استکبار رفتن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نور‌الله طبرسی بعد از ظهر امروز در همایش یاوران مهدی(عج) که از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سالن همایش‌های معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار شد اصول دینداری و دین‌شناسی را سه اصل معرفت، محبت و اطاعت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برپایی جشن اعیاد مذهبی سنت حسنه‌ای است که در دهه اخیر به آن توجه شده است، اظهار داشت: جشن ولایت و امامت امام زمان(عج) مانند مراسم عاشورا به یک فرهنگ تبدیل شده است.

طبرسی تشکیل بنیاد مهدویت در قم و نیز به تبع آن در مازندران را گام مؤثری برای ترویج فرهنگ مهدویت دانست و یادآور شد: جوانان یاوران واقعی امام عصر(عج) هستند که برای اینگونه فعالیت‌های مذهبی پیشگام می‌شوند.

امام جمعه ساری، با بیان اینکه فقط 313 نفر از مسلمانان یار واقعی حضرت مهدی(عج) می‌شوند، تصریح کرد: زمان ظهور آقا امام زمان(ع) جوانان یار و همراه این امام می‌شوند که 50 نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی نقش جوانان را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مؤثر دانست و افزود: هیچ انقلابی بدون نقش جوانان پایدار نماند.

طبرسی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستیم که نشان از پویایی یک جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران هجمه‌های سخت و نرم دشمن را برای براندازی اسلام عنوان کرد و گفت: از نظر دشمن گناه ما اسلام‌مداری ماست.

وی افزود: دشمن با برنامه‌ریزی‌های دقیق و سرمایه‌گذاری‌های کلان قصد بی‌هویت کردن جوانان را دارد.

طبرسی بیان داشت: هدف جنگ نرم، عرفان‌های کاذب و  عقاید دروغ جدا کردن مردم از اصل دین است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد پرچم شیطانی خود را در عالم به اهتزاز درآورد، گفت: اگر در مقابل تحریم‌های دشمن تسلیم شویم در زیر چتر استکبار قرار می‌گیریم.

طبرسی مقابله و پایداری مسلمانان در مقابل کفر را حرکتی منطقی دانست و ادامه داد: دشمن می‌خواهد خودش فرادست باشد و ما را فرو دست کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر پرمحتوا بودن جلسات و محافل مذهبی، اظهار داشت: شرایط انتظار برای امام عصر(عج) شناخت و معرفت واقعی امام و پیشوای مسلمانان است.

وی حضور جوانان در همایش‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه مهدویت را تجدید بیعت با امام عصر(عج) عنوان کرد و اذعان داشت: آنانی که از امام خود اطاعت کنند دوستان خدا هستند و هیچگونه ترس و ناراحتی بر آنها وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/86006/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول