اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خبر داد

فراهم شدن شرایط ویژه برای متقاضیان استفاده از شهرک فناوری اطلاعات قم

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از در نظر گرفتن شرایط ویژه برای واگذاری زمین به متقاضیان استفاده از شهرک فناوری اطلاعات قم خبر داد.

فراهم شدن شرایط ویژه برای متقاضیان استفاده از شهرک فناوری اطلاعات قم

سید رضا دهناد در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم که به همت نظام صنفی رایانه‌ای قم برگزار شده است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور بیش از 50 موسسه و شرکت در این نمایشگاه اظهار کرد: توانمندی‌های استان قم در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این نمایشگاه به معرض نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم استقبال مردم از این نمایشگاه موجب ایجاد انگیزه بیشتر در صاحبان شرکت‌ها و افزایش سطح اطلاعات مردم شود، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در کشور کمک شایانی داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با اشاره به اینکه خوشبختانه در حوزه زیرساخت‌های ارتباطات هزینه‌های زیادی در تمام کشور صورت گرفته است، ابراز داشت: البته نیازمندیم تا حوزه بهره‌برداری و بهره‌وری را در این بخش فعال کنیم و لازمه آن معرفی ظرفیت‌های موجود است.

وی با بیان اینکه در قانون پنجم توسعه برای جمهوری اسلامی ایران رشد هشت درصدی تعریف شده است،‌ اذعان کرد: یکی از مهمترین ‌راهکارها و راه‌حل‌های موجود برای رسیدن به هدف توجه ویژه به حوزه فناوری اطلاعات است.

دهناد تاکید کرد: این بخش به عنوان یک حوزه فرابخشی می‌تواند محرک همه بخش‌های ما در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و علمی باشد که نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات گام مهمی در این زمینه است.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از این نمایشگاه ابراز داشت: موسسات و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌های خود را هم در حوزه سخت‌افزار و هم حوزه نرم‌افزار عرصه کردند که بنده معتقدم نمایشگاه موفقی خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه زیرساخت‌ها در قم اقدامات خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به تصویب شهرک فناوری اطلاعات اشاره کرد که در مجاورت شهرک چاپ و نشر قم ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های این شهرک آماده شده است، یادآور شد: امیدواریم متقاضیان استفاده از این شهرک در همه بخش‌هایی که با فناوری اطلاعات مرتبط است برای بهره‌مندی از این شهرک اقدام کنند.

دهناد افزود: شرایط ویژه‌ای را برای واگذاری زمین در هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی مصوب کردیم و از حضور تمام متقاضیان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/78010/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول