اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت امنای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان سمنان:

تشکیل هیئت امنای دانشگاه آزاد در پیشرفت علمی مؤثر است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت امنای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان سمنان، تشکیل هیئت امنای دانشگاه آزاد را در پیشرفت علمی دانشگاه‌های سمنان مؤثر دانست.

تشکیل هیئت امنای دانشگاه آزاد در پیشرفت علمی مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از دانشگاه‏ آزاد اسلامی سمنان، غلام‌حسن واعظی گفت: با تشکیل هیئت امنای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان سمنان در استان، ظرفیت‏ها و توانمندی‏های موجود در منطقه بیشتر از قبل در پیشرفت و توسعه دانشگاه مؤثر واقع می‏شود.

وی تشکیل هیئت امنای استانی را اقدامی تأثیرگذار در روند توسعه دانشگاه آزاد اسلامی دانست و ادامه داد: فعالیت این هیئت امنا براساس آمایش سرزمین و بافت فرهنگی منطقه برنامه‏ریزی شده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: از این پس، سازمان مرکزی دانشگاه نقش نظارتی بر دانشگاه‏ها را دارد و هر یک از واحدهای دانشگاهی زیرنظر هیئت امنایی متشکل از نخبگان، مسئولان و مدیران مختلف جامعه و دانشگاه اداره می‏شود.

واعظی افزود: تشکیل هیئت امنای استانی یک حرکت مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی است که به منظور تمرکززدایی و افزایش اختیارات استان‏ها با استفاده از نظرات و توانمندی مسئولان ارشد استان انجام شده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با تشکیل و فعالیت هیئت امنای دانشگاه شاهد حرکت رو به رشد در جهت ارتقای کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در ابعاد مختلف، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خواهیم بود.

واعظی حضور استاندار و نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان در ترکیب هیئت امنا را نقطه عطف ترکیب این هیئت دانست.

وی گفت: حضور نماینده ولی‏فقیه در هیئت امنا مایه خیر و برکت دانشگاه است که در کنار استاندار و نمایندگان شورای عالی فرهنگی، وزارت علوم، وزارت بهداشت و درمان، نماینده ریاست دانشگاه، منتخبان رؤسای واحدهای دانشگاهی و نخبگان علمی و فرهنگی استان موجبات پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر دانشگاه را فراهم می‏کند.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول