اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون شهردار شیراز صورت گرفت

تشریح برنامه‌های شهرداری شیراز در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های این نهاد در دهه فجر پرداخت.

تشریح برنامه‌های شهرداری شیراز در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نهاد در دهه فجر 60 برنامه را پیش‌بینی کرده که در کنار آن 30 برنامه دیگر توسط حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین این برنامه‌ها جشن‌های بزرگ مردمی است که در سالن‌های ورزشی با گنجایش 5 هزار نفر صورت می‌گیرد و پیش‌بینی ما استقبال 3 هزار تن از شهروندان از این همایش‌هاست.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و گوناگونی در این دهه پیش‌بینی شده، ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشن‌هایی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع)، پیاده‌روی، بازدید از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و... اشاره کرد.

فرخ‌زاده عنوان کرد: از دیگر مهم‌ترین این برنامه‌ها، کارگاه و نمایشگاه آشنایی با دستاوردهای فضایی ایران در دوازدهم بهمن ماه در فرهنگ‌سرای نجوم ساعت 9 صبح است.

این مسئول ادامه داد: امسال ما بر دو موضوع دستاوردهای فضایی و مدیریت شهری تاکید داریم و این نمایشگاه بسیار توانا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم پیاده‌روی صبحگاهی هم‌زمان در سه منطقه 3، 6 و 9 شیراز از پارک کوهپایه، شهرک‌های غرب شهرک گلستان و میانرود در سیزدهم این ماه برنامه‌ریزی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در شانزدهم همین ماه در فرهنگسرای پایداری گفتمان بین‌نسلی در زمینه انقلاب صورت می‌گیرد که فضای مناسبی برای انتقال نکات مهم به فرزندان شهروندان است.

فرخ‌زاده گفت: مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان آقایان شهرداری و هم‌زمان با آن افتتاحیه این مسابقات برای کارکنان بانوان این نهاد در هفدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در این ایام از 60 طرح عمرانی و دو پروژه بزرگ تقاطع غیرهم‌سطح رحمت _ رضوان و  بوستان 25 هزار متری این مسیر، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول