اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان عنوان کرد

1500 برنامه ایام‌الله دهه فجر در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: یک هزار و 500 برنامه ویژه گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان کرمان تدارک دیده شده است.

1500 برنامه ایام‌الله دهه فجر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان مهدی صدفی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان با نماینده ولی‌فقیه در کرمان اظهار داشت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان از سه ماه قبل فعالیت خود را با برگزاری نشست‌ها آغاز کرد.

وی با اشاره به تشکیل 26 ستاد شهرستانی دهه فجر در استان کرمان ادامه داد: 41 ستاد دهه فجر در بخش‌ها، یک هزار و 500 ستاد دهه فجر روستایی- عشایری و یک هزار ستاد دهه فجر مردمی در سطح استان کرمان ساماندهی شده است.

صدفی عنوان کرد: یک هزار و 500 برنامه ویژه گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان کرمان تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: توجه به محتوا و تاثیرگذاری برنامه‌ها، تبیین برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، تبیین ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، خودباوری و خوداتکایی ملت ایران به عنوان راهبردهای ستاد است.

صدفی گفت: اجرای برنامه‌های نیز به اقشار مختلف مردم واگذار شده و در این راستا هیئت‌ها و گروه‌های متعددی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای شادابی و نشاط با توجه به میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از موارد اساسی است که به آن تاکید شده است.

صدفی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکید ما بر برگزاری مراسم‌ها با پرهیز از هرگونه رفتارهای دارای شائبه سیاسی و جناحی است.

انتهای پیام/80017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول