اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

بارندگی‌ها در خوزستان ادامه دارد/ احتمال بارش تگرگ در شمال خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان از امتداد بارندگی‌ها در خوزستان خبر داد و گفت: احتمال تشدید بارش‌ها و بارش تگرگ در شهرهای شمالی استان وجود دارد.

بارندگی‌ها در خوزستان ادامه دارد/ احتمال بارش تگرگ در شمال خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی در سطح زمین استقرار زبانه کم فشار را تا فردا بر روی استان نشان می‌دهد و در سطوح فوقانی جو نیز امواج ناپایداری در حال عبور از فراز استان است.

وی درباره شرایط جوی در شهرهای شمالی خوزستان افزود: مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی، غربی و نیمه غربی استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارندگی و رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان  درباره شرایط آب و هوایی شهرهای جنوبی و ساحلی خوزستان افزود: مناطق ساحلی و جنوبی، نیمه ابری تا ابری همراه با بارندگی و رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش باد نسبتا شدید و برخاستن گرد و غبار محلی خواهد بود.

وی افزود: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران و مه رقیق جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی غربی تا شمال غربی سرعت باد، 25 تا 45 کیلومتر در ساعت ماکزیمم سرعت باد، 55 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی درباره شرایط ساحلی در کنار خلیج فارس اظهار کرد: ارتفاع موج 120 تا 180 سانتی متر گاهی تا 210 سانتی متر خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول