اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان در گفت‌وگو با فارس:

بارندگی 80 میلی‌متری در دزفول/ مسیر اصفهان - خوزستان مسدود شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: مسیر ارتباطی خوزستان به اصفهان برای رفاه حال مردم بسته اعلام شد تا مسافران در این مسیر دچار سانحه نشوند.

بارندگی 80 میلی‌متری در دزفول/ مسیر اصفهان - خوزستان مسدود شد

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تلفات جانی از بارندگی‌های روز گذشته تاکنون در خوزستان گزارش نشده است و در این باره مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به میزان بارندگی در شهرهای خوزستان افزود: بارندگی در شهرستان دزفول بسیار شدید گزارش شده است به نحوی که در برخی از ایستگاه‌های هواشناسی این شهرستان 80 میلی‌متر بارندگی به ثبت رسیده است.

مدیر بحران خوزستان با اشاره به اینکه بارندگی در شهرهای خوزستان قابل توجه بوده است، تاکید کرد: در شهرهای شمالی خوزستان در اندیمشک، شوشتر و گتوند بارندگی‌ها زیاد بوده و آبگرفتگی معابر از این شهرها گزارش شده است.

آملازاده با اشاره به اینکه کاهش تلفات جانی به دلیل هشدارهای صادر شده است، افزود: در دفعات قبل شاهد تلفات جانی در شهرهای خوزستان بوده‌ایم ولی در حال حاضر به دلیل اعلام هشدارهای متعدد و آمادگی در نیروهای امدادی مشکل خاصی از شهرهای خوزستان گزارش نشده است.

مدیر بحران خوزستان با تاکید بر اینکه در شهرهای شمالی بارندگی بسیار خوب گزارش شده است، تاکید کرد: در شهرستان شوشتر 55 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

*مسیر اصفهان مسدود شد

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان اظهار داشت: مسیر ارتباطی خوزستان به اصفهان مسدود برای رفاه حال مردم بسته اعلام شد تا مسافران در این مسیر دچار سانحه نشوند

وی افزود: تلاش کرده‌ایم که در این بارندگی خسارت‌ها را به حداقل برسانیم و در این باره همه دستگاه‌های خدماتی به ویژه زیرساخت را آماده باش کرده‌ایم که مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی تنها از مناطق شهری اطلاعات در دست داریم و قرار است فردا مسئولان ستادهای بحران شهرستان‌ها درباره شرایط روستایی و کوهستانی گزارشات خود را به ستاد بحران استان ارسال کنند.

انتهای پیام/72006/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول