اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

دانشگاه منشٱ بسیاری از تحولات اساسی جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: نیروهای متخصص و متعهد در دانشگاه‌ها تربیت می‌یابند و منشٱ بسیاری از تحولات اساسی برای توسعه و پیشرفت جامعه می‌شوند.

دانشگاه منشٱ بسیاری از تحولات اساسی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن ناصر عاشوری در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با تاکید بر توسعه این دانشگاه، تلاش‌های رئیس این دانشگاه و مجموعه همکارانش در زمینه‌های مختلف را ستودنی دانست و اظهار کرد: فضای عمرانی فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضور سه هزار دانشجو نامناسب است که امیدواریم با کمک و همکاری تمام دست‌اندرکاران فضایی در شٱن این دانشگاه بزرگ فراهم آید.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند دانشگاه مبدٱ تمام تحولات است، افزود: این مهم باید نگاه کلان برنامه‌ریزان دانشگاهی باشد.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که دارای نیروی انسانی متخصص و متعهد باشد و بتواند نخبه‌پروری و با تحقیق و پژوهش برنامه‌ریزی کند جامعه پیشرو و موفق محسوب می‌شود.

عاشوری با اشاره به اینکه نیروهای متخصص و متعهد در دانشگاه‌ها تربیت می‌یابند، اذعان کرد: دانشگاه‌ها منشٱ بسیاری از تحولات اساسی برای توسعه و پیشرفت جامعه هستند.

وی دانشگاه را موتور پیشرفت کشور خواند و خاطر نشان کرد: حضور نیروهای متعهد و جوان در عرصه‌های مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی با اهتمام ویژه رئیس این دانشگاه در ایران اسلامی منشٱ خیر و برکات فراوان خواهد بود.

فرماندار فومن نیز در بازدید مذکور اظهار کرد: تربیت و تهذیب در کنار علم و دانش موجب سعادتمندی و رونق جامعه می‌شود.

اسماعیل قربان زاده افزود: وجود دانشگاه آزاد اسلامی از جهات مختلف فرهنگی و پژوهشی در کنار تعلیم و تربیت برای منطقه بسیار مفید است و این روند باید با تلاش تمام دست‌اندرکاران با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی اثرگذاری دانشگاهیان با وظیفه تولید علم و آگاهی در طول تاریخ را انکارناپذیر خواند و یادآور شد: دانشگاه‌های کشور اکنون در دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی نوید آینده‌ای روشن را برای توسعه و تعالی ایران اسلامی می‌دهند.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول