اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میدان شهدا

تمثال امام راحل در بجنورد گلباران شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی تمثال ایشان در بجنورد با حضور خانواده شهدا، آحاد مردم و مسئولان اجرایی خراسان شمالی گلباران شد.

تمثال امام راحل در بجنورد گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این آیین پیش از ظهر امروز در میدان شهدای مرکز خراسان شمالی برگزار که در این آیین یک‌هزار  و 357 دانش آموز دختر به سرود « بوی گل سوسن و یاسمن آید» را به اجرا در آوردند.

همچنین به همین مناسبت رژه موتوری و خودرویی به مناسبت سالروز ورود حضرت امام (ره) به وطن اجرا شد.

حضور در گلزار شهدای بجنورد و ادای احترام به مقام والای شهدا از دیگر برنامه‌هایی بود که در نخستین روز از دهه فجر انجام شد.

این مراسم هم‌زمان با بجنورد در سایر شهرستان‌های خراسان شمالی با شکوه هرچه تمام برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حاشیه مراسم نخستین روز از دهه فجر در بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برگزاری آئین‌های مختلف این ایام فرصتی برای پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی از سال 57 تاکنون شاهد به ثمر نشستن افتخارات و کسب موفقیت‌های مختلف، به ویژه در زمینه‌های علمی، پژوهشی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: به طور حتم انقلاب اسلامی بر اساس ایمان به خدا و به عمل درآوردن فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی و پیروی مردم از امام خمینی (ره) با درون مایه‌ای عاشورایی شکل گرفت و این امر رمز پیروزی و عزت ملت و کشور بزرگ ایران در طول تاریخ است.

هدایتی تاکید کرد: پیوند ناگسستنی مردم دین‌دار با انقلاب و حکومت اسلامی از ارزش‌ها و به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی تلقی و بر ترویج این اصل در بین نسل حال و آینده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی،ایران بزرگ در زمینه‌های مختلف به عزت و سربلندی‌های بسیاری دست یافته است.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام ستاد دهه فجر خراسان شمالی، بیش از 30 هزار عنوان برنامه به مناسبت این ایام در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول