اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر داد

همکاری 3430 حامی با کمیته امداد شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از همکاری 3 هزار و 430 حامی با کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

همکاری 3430 حامی با کمیته امداد شهرستان زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان اهمیت رسیدگی به وضعیت ایتام از منظر اسلام و جایگاه این عمل نیک از دیدگاه پیامبر بزرگوار اسلام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه تفقد و دلجویی از ایتام همواره یکی از امور مورد توجه پیامبر اکرم (ص) بوده و یتیم‌نوازی را به صحابه و یاران خود توصیه می‌کردند، افزود: خوشبختانه در حال حاضر نیز طرحی با عنوان اکرام در قالب جذب حامی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با بیان اینکه در قالب اجرای طرح اکرام ایتام حامیان خیّر و نیکوکاری کفالت یک یا چند یتیم زیر پوشش کمیته امداد را قبول می‌کنند، افزود: برای انتخاب و قبول سرپرستی شناسنامه ایتام در اختیار حامی گذاشته شده و با پر کردن فرم مخصوص این طرح عمل ثبت‌نام از حامیان صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر اکرام ایتام یکی از عمده‌ترین طرح‌‌های اجرایی کمیته امداد است، اضافه کرد: همواره مشاهده شده که در ماه‌های مختلف میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام بیشتر از سایر طرح‌ها بوده است.

*777 یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان هستند

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان را 777 نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 3 هزار و 430 حامی سرپرستی این تعداد یتیم را به عهده دارند.

وی در ادامه به کمک بیش از 5 میلیاردی حامیان به ایتام زنجانی در 9 ماهه امسال نیز اشاره داشت و گفت: حمایت حامیان از ایتام فقط به مبالغ نقدی در قالب پرداخت کمک معیشت محدود نبوده بلکه بازدید، تفقد و دلجویی از ایتام نیز از دیگر اقداماتی است که حامیان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73005/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول