اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری نجف‌آبادی مطرح کرد

تبعیت از «ولایت فقیه» رمز پیروزی انقلاب / ملت در حفظ «رمز پیروزی» بکوشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت معرفی اندیشه‌‌های امام به جهانیان تاکید کرد و گفت: آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی در برابر نظام ستم‌شاهی شد پیروی مردم از ولایت فقیه بود.

تبعیت از «ولایت فقیه» رمز پیروزی انقلاب / ملت در حفظ «رمز پیروزی» بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در آیین زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین افزود: ولایت فقیه نعمت بسیار بزرگی است که تک تک ملت ایران باید همواره برای حفظ  این جایگاه خود را سهیم دانسته و با پیروی از ولایت فقیه برای سربلندی ایران اسلامی بکوشند.

وی تصریح کرد: آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی در برابر نظام ستم‌شاهی شد پیروی مردم از ولایت فقیه بود که امروز نیز در صحنه‌های مختلف به یاری نظام آمده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه باید قدردان نعمت ولایت فقیه و رهبری بوده و برای پاسداری از این اصل مترقی تلاش کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه امام(ره) با توکل بر خدا و پشتیبانی همه جانبه مردم بر رژیم طاغوت در ایران پایان داد، گفت: انقلاب اسلامی ایران احیا کننده اسلام ناب محمدی است که امروز به الگو و سرمشق سایر کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

گفتنی است در این مراسم زنگ انقلاب به صورت نمادین در بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی نواخته شد.

انتهای پیام/87008/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول