اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-83

نیاز: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش عزت‌مندانه در برابر سلطه است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عزت‌مندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر نظام سلطه به نمایش می‌گذارد.

نیاز: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش عزت‌مندانه در برابر سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، به میمنت ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان دهیاری، کتابخانه، پایگاه بسیج و خانه عالم روستای باریکلا بابل کلنگ‌زنی شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در مراسم کلنگ‌زنی دهیاری، خانه عالم، کتابخانه و پایگاه بسیج روستای باریکلا بابل بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در روستاها تاکید کرد.

حسین نیازآذری افزود: همکاری مشترک پایگاه بسیج و شورای روستا به افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح روستاها کمک کرده و این همگرایی نتایج مؤثری را در روستاها به همراه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در ادامه به ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره و تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر در حقیقت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام راحل (ره) و فرصت مناسبی برای تعمیق و تقویت پیوند بین ملت و مسئولان نظام است.

نیازآذری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ریخته شدن خون‌های پاک شهدا به ثمر رسیده است، بیان داشت: این رویداد بزرگ در حقیقت با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و با هدف رهایی یافتن ملت از زیر یوغ بندگی، ظلم و ستم حکومت طاغوت شکل گرفت که باید در حفظ و حراست از آن بیش از پیش تلاش کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر هم‌آوردی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر نظام سلطه به نمایش می‌گذارد.

نیازآذری تاکید کرد: به فضل الهی ملت مقاوم و ولایتمدار ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق و بر پیروی از ولایت فقیه تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/86009/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول