اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس:

تیم هندبال مس به اشتباهات خود باخت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت:‌ تیم ما در این دیدار بی‌نظم بود و به اشتباهات خودمان باختیم.

تیم هندبال مس به اشتباهات خود باخت

سید‌محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان به دیدار روز گذشته تیمش مقابل ثامن‌الحجج (ع) مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع از نتیجه و عملکرد بازیکنان تیمم رضایت ندارم.

وی افزود: بازیکنان مس مطابق برنامه‌ریزی و تاکتیکی که طی چند روز گذشته در تمرینات تیم طراحی و اجرا شده بود در زمین ظاهر نشدند، ما در بسیاری از دقایق‌ مسابقه با انجام بازی احساسی و بدون منطق فرصت‌های متعددی را از دست دادیم، اگر بازیکنان ما در زدن همین ضربات دقت کافی را کرده بودند می‌توانستیم پیروز این بازی شویم.

موسوی خاطر‌نشان کرد: انتظار داشتم تا در دیدار برابر ثامن یک بازی فنی و تماشاگر پسند را به نمایش گذاریم، اما از دست دادن فرصت‌های متعدد، انجام بازی احساسی و بدون منطق و همچنین عدم ارائه برنامه‌ها و خواسته‌های کادر فنی در این دیدار باخت تیم را رقم زد.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان به وضعیت تیمش اشاره کرد و گفت: تیم ما از نظر مهره و بازیکن در شرایط خوبی قرار دارد، حریف نیز تیم خوبی بود،‌ از نظر بازیکن مس از حریفش کمتر نبود، بازیکنان ما دقت عمل بیشتری را در شوت‌های خود داشتند این نتیجه رقم نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه حریف دو بازیکن خارجی به جمع نفراتش اضافه کرده بود، افزود: ‌این نفرات به خوبی در تیم حریف نقش‌آفرینی کردند، تیم ما در این دیدار بی‌نظم بود و در دفاع و حمله بازی خوبی را به نمایش نگذاشت، البته مشکلات دیگری هم تا قبل از آغاز این دیدار برای تعدادی از بازیکنان تاثیر‌گذار تیم به وجود آمده بود که همه این موارد موجب شد ‌نتوانیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاریم.

موسوی عنوان کرد: حریف هم تیمی نبود که لیاقت برتری در این بازی را داشته باشد، ما به اشتباهات خودمان باختیم در مورد داوری بازی هم اگر حرفی بزنیم می‌گویند چون تیمش باخته علیه داوران صحبت می‌کند، اما به عقیده من داور بازی می‌توانست در چند صحنه تاثیر‌گذار قضاوت بهتری داشته باشد.

به گزارش فارس، تیم هندبال صنعت مس کرمان در پایان هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور‌ 10 امتیازی است.

انتهای پیام/80011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول