اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

22 بهمن روز تجدید بیعت مجدد مردم با ولی فقیه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: یوم‌الله 22 بهمن روز تجدید بیعت مجدد مردم ولایی ایران اسلامی با آرمان‌های امام، شهدا و ولی فقیه زمان حضرت امام‌خامنه‌ای است.

22 بهمن روز تجدید بیعت مجدد مردم با ولی فقیه است

حجت‌الاسلام مجتبی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی، اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن روزی است که به نام ملت بزرگ ایران نام گرفت و در تاریخ جهان ثبت شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی افزود: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با حضور گسترده برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: یوم‌الله 22 بهمن روز تجدید بیعت مجدد مردم ولایی ایران اسلامی با آرمان‌های امام، شهدا و ولی فقیه زمان حضرت امام‌خامنه‌ای است.

عباسی ضمن دعوت از مردم ولایت‌مدار استان و شهرستان برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن افزود: 22 بهمن روز پیروزی اراده ملت بصیر ایران اسلامی در برابر استکبار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی خاطرنشان کرد: مردم ما به نظام، انقلاب، شهدا، ولایت و رهبری  وفادار بوده، هستند و خواهند بود و در یوم الله 22 بهمن این را جهانیان به عینه خواهند دید زیرا سال‌هاست مردم با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا هستند و همین فرهنگی که فجر انقلاب اسلامی را به پاس صبر و استقامت و ایمان و حضور در صحنه‌های مختلف به ارمغان آورد، امروز کشور جمهوری اسلامی ایران را به قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی رسانده و چشم‌های جهانیان را از این همه استقامت در برابر تحریم‌ها، تهدیدها و توطئه‌های مختلف و گوناگون ملت ایران اسلامی به تحیر واداشته است.

وی یادآور شد: یادآوری یوم الله 22 بهمن یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین است یعنی روزی است که برنده‌ترین سلاح معنوی ایمان و اسلام واقعی پیروزی آفرید.

عباسی تاکید کرد: از تاریخ باید درس آموخت و عبرت گرفت و حضرت امام خمینی(ره) ذخیره‌ساز درس تاریخ برای نسل‌های مختلف به ویژه نسل‌های آینده است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انجام کارهای فرهنگی خاطرنشان کرد: در دهه فجر انقلاب باید همه تلاش خود را در حوزه فرهنگی بکار بندیم و به فرموده معظم‌له هر قدم و قلمی که در این حوزه برمی‌داریم با تفکر و تعقل همراه باشد.

عباسی بر ضرورت اطلاع‌رسانی اخبار و عملکرد ادارات و نهادها در دوران انقلاب به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: وظیفه همه مسئولا‌ن و روابط عمومی ادارات است تا فعالیت‌های خود را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند زیرا رسانه‌ها مهم‌ترین نقش را در اطلاع‌رسانی انجام داده‌اند و می‌دهند.

وی اظهار داشت: مسلمانان در کنار خط مذاهب خودشان بر محور مشترکات دینی مانند قرآن، توحید، پیامبر اعظم (ص) و سنت و سیره نبوی در برابر خطراتی که اهل اسلام و جامعه مسلمانان را تهدید می‌کند هم‌بستگی و همدلی داشته باشند و از اختلاف‌های گوناگون مذهبی، سیاسی و ... که موجب سستی امت اسلامی می‌شود جدا دوری کنند.

عباسی یادآور شد: مسلمانان با حفظ عقاید قطعی خود در برابر تمام دشمنان اسلام موضع واحدی داشته باشند.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول