اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بیمه کشاورزی همدان خبر داد

پرداخت 355 میلیارد ریال غرامت به محصولات کشاورزی همدان

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق بیمه کشاورزی همدان گفت: امسال 355 میلیارد ریال غرامت در حوزه بیمه محصولات کشاورزی به 10 هزار و 684 نفر از تولیدکنندگان در زمینه فعالیت‌های مختلف بخش کشاورزی پرداخت شده است.

پرداخت 355 میلیارد ریال غرامت به محصولات کشاورزی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهرام زبردستی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه بیمه محصولات کشاورزی 10 هزار و 684 نفر از تولیدکنندگان در زمینه فعالیت‌های مختلف بخش کشاورزی بابت خسارت وارد شده غرامت گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون در مجموع 355 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان استان همدان پرداخت شده است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: منبع تأمین اعتبار صندوق بیمه محصولات کشاورزی از حق‌ بیمه‌ای پرداختی مردم و سهم یارانه دولت است.

وی تصریح کرد: غرامتی هم که بابت خسارت محصولات بیمه شده کشاورزی به کشاورزان پرداخت می‌شود از حق بیمه‌های پرداختی و یارانه دولت است.

زبردستی با بیان اینکه حدود 75 درصد از سرمایه حق بیمه را یارانه دولتی تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: طی سه سال گذشته، یارانه تخصیصی به صندوق بیمه هیچ تغییری نداشته و با توجه به تورم پیش آمده، طبیعتاً باعث نارضایتی مردم می‌شود.

مدیر گروه بازاریابی و بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی همدان نیز در ادامه اظهار کرد: بانک کشاورزی به عنوان نخستین بانکی به شمار می‌رود که با سیستم «مهرگستر» سیستم بانکداری متمرکز را در ایران اجرا کرده است.

محمود مهدوی شریف ابراز داشت: بانک پایه خوبی در زمینه سیستم بانکداری متمرکز دارد و به مرور خدمات نوینی در این راستا از قبیل همراه بانک، تلفن‌بانک، اینترنت بانک و درگاه بانک اینترنتی ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: تا اواخر بهمن‌ماه بانک کشاورزی سیستم نرم‌افزاری جدیدی برای همراه بانک راه‌اندازی می‌کند تا سرعت عمل بالا رود و هزینه‌ها نیز کم شود.

مدیر گروه بازاریابی و بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از مشتریان ما کشاورزان هستند و برخی از نظر سواد پایین هستند در روستاها با مشکلات کمی مواجه شدیم که این امر نیز با صحبت‌ها و آموزش همکاران ما رفع شد و استقبال خوبی نیز در روستاها داشتیم.

وی با بیان اینکه بین 35 تا 40 درصد فعالیت‌های ما در قسمت الکترونیک انجام می‌‌شود، اذعان داشت: در رابطه با خودپردازها حدود 70 درصد به کارت سایر بانک‌ها خدمات می‌دهیم.

مهدوی‌شریف تأکید کرد: کل شعب بانک کشاورزی در سطح استان 50 شعبه و تعداد خودپردازها نیز 48 دستگاه است.

وی ادامه داد: تعدادی از شعب بانک کشاورزی که فاقد خودپرداز هستند، شعب استیجاری بودند که در حال حاضر خریداری شده‌اند و تمام شعب تا پایان بهمن دارای خودپرداز می‌شوند.

مدیر گروه بازاریابی و بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی همدان در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان بهار، اتاقک 24 ساعته برای ارائه خدمات داریم و در ملایر نیز احداث شده و در تلاش هستیم تا پایان بهمن تمام شعب به خودپرداز مجهز شوند.

انتهای پیام/89006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول