اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

جوانان باید شهدا را سرلوحه خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: جوانان باید شهدا را در تمام مراحل زندگی سرلوحه خود قرار دهند.

جوانان باید شهدا را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی صبح امروز در جمع جوانان این شهرستان با تاکید بر لزوم تلاش مجدانه جوانان در مسیر توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: باید با ایثار و فداکاری و داشتن روحیه خوب در کارها و با محوریت نام سال با شتاب سازنده به جلو حرکت کنیم.

وی افزود: باید از فرصت‌های پیش آمده نهایت استفاده را برای خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم به کار بگیریم.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در هر جامعه و با هر انقلاب و نهضتی جوانان باید در صحنه باشند و با یک تحول مثبت فضای مناسبی را برای جامعه ایفا کنند، گفت: همچنان که در انقلاب اسلامی ایران جوانان دانشگاهی‌، دانش‌آموزی و در سطوح مختلف مردم، جوانان با تغییر فضا به رهبری معمار کبیر انقلاب و هم‌اکنون نیز به رهبری مقام معظم رهبری جامعه را به سوی رشد و توسعه حرکت داده و یک فضای مناسب و سازنده ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان ایرانی خاطرنشان کرد: اگر چه بیگانگان می‌خواهند سد راه پیشرفت جوانان ما شده و از طرق مختلف و غیرمستقیم به راه‌های انحرافی بکشانند، ولی جوانان ما با بیداری مشت محکمی به دهان این یاوه‌گویان می‌زنند و با عزمی راسخ در تمام صحنه‌های اقتصادی‌، فرهنگی‌، علمی و تکنولوژی حضور جدی دارند.

رفیعی افزود: دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مسائل جوانان داشته و امروز نیز شاهد هستیم که مسئولان امر با همت مضاعفی در این مسیر گام برمی‌دارند.

فرماندار شهرستان ابهر به وظیفه جوانان کشور در شرایط کنونی اشاره و تصریح کرد: جوانان باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مسیر توسعه جامعه گام برداشته و با وحدت و همدلی زمینه‌ پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: این انقلاب به برکت خون هزاران شهید و با تلاش‌های ارزشمند امام راحل به ثمر رسید و خودباوری جوانان امروز کشور، آینده این نظام را رقم می‌زند.

رفیعی با اشاره به دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جوانان ما باید شهدا را سرلوحه خود قرار داده و در مسیر توسعه روزافزون نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی به موفقیت‌های جوانان کشور در عرصه‌های مختلف اشاره و خطاب به جوانان حاضر در مراسم بیان داشت: همان طوری که شهدای ما پرچم اسلام را برافراشته نگه داشتند، شما نیز باید آنان را سرلوحه خود قرار داده و میهن اسلامی خود را آباد کنید.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول