اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 191

یادمان شهدای روستاهای جنوب تهران برپا شد

خبرگزاری فارس: در قالب بازدید از خانواده شهدای منطقه 20، یادمان شهدای روستاهای جنوب تهران برپا شد.

یادمان شهدای روستاهای جنوب تهران برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با ایام مبارک دهه فجر، یادمان 60 شهید محدوده حریم و روستاهای منطقه 20، با حضور شهردار این منطقه برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، یادمان شهدای محدوده حریم و روستاهای منطقه 20 در قالب بازدید همزمان شهردار، معاونان و شهرداران، از 60 خانواده شهید واقع در 13 روستای آن محدوده برگزار شد و از خانواده این عزیزان تقدیر به‌عمل آمد.

شهردار منطقه 20 تهران در حاشیه این مراسم معنوی تأثیر بازدید‌های مستمری که به صورت هفتگی و مناسبتی با خانواده شهدا از سوی مدیریت شهری این منطقه صورت می‌گیرد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باتوجه به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش‌ها و باورهای دینی، دیدار با خانواده شهدا از جمله فعالیت‌های اولویت داری است که با هدف تکریم و معرفی خانواده‌های معظم شهدا به‌عنوان الگوهای نمونه جامعه انجام می‌شود.

عظیم بابایی با اشاره به این‌که ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر با رویکرد انقلاب اسلامی فجر محمدی در سطح منطقه در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام مبارک، یادواره شهدا در سطح محله‌های 22 گانه این منطقه به‌ منظور آشنایی نسل جوان با دلاورمردی‌های این عزیزان با همکاری و مشارکت مدیران محله بر پا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری منطقه 20 به محدوده حریم در سال‌جاری، خاطرنشان کرد:‌ اعزام 450 خانواده شهید به مشهد مقدس، نصب یادمان شهدای شهرری، برپایی همایش‌های تقدیر و دیدار با 700 خانواده معظم شهدا از جمله اقداماتی بوده که در سال‌جاری در سطح منطقه با محوریت حریم انجام شده است.

گفتنی است، این بازدید معنوی با حضور شهردار منطقه 20، قائم مقام شهردار، معاونین، شهرداران نواحی و رؤسای اداره‌های شهرداری منطقه 20 و رئیس بنیاد شهید شهرری برگزار شد و از خانواده‌های شهید روستاهای طالب‌آباد، قاسم‌آباد، گل تپه کبیر، تقی‌آباد، عباس‌آباد، ‌عباس‌آباد علاقمند، چالطرخان، محمودآباد، قمی‌آباد، قاسم‌آباد تهرانچی، کریم‌آباد، قلعه‌نو و زمان‌آباد دیدار کردند.

انتهای‌پیام/2462/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول