اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خبر داد

بهره‌برداری از 24 طرح کشاورزی و شیلاتی در زابل

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: در ایام‌الله دهه فجر، 24 طرح کشاورزی و شیلاتی در شهرستان زابل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 24 طرح کشاورزی و شیلاتی در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه این طرح‌ها و پروژه‌ها در شهرستان زابل اظهار داشت: امروز یک استخر پرورش ماهی که با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال از محل اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان زابل احداث شده بود به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به نگاه ویژه مسئولان به بخش کشاورزی افزود: برای احداث هر کدام از این استخرها مبلغ 70 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار زابل ادامه داد: همچنین امروز از یک استخر پرورش ماهی به نمایندگی از سایر استخرها در روستای دهمرده جنوبی از توابع بخش مرکزی بهره‌برداری شد.

ناظری بیان داشت: تعداد یک واحد جایگاه بهداشتی دام با اعتبار 70 میلیون ریال از محل کارگروه بخش کشاورزی به نمایندگی از 14 پروژه کشاورزی در روستای اصغری از توابع بخش مرکزی زابل به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 14 طرح کشاورزی با اعتبار اختصاص یافته 15 میلیون ریال و اشتغالزایی 5 هزار و 13 نفر امروز به‌طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار زابل در ادامه از نمایشگاه دستاورد‌های بومی و سنتی سیستان که در دبیرستان دخترانه شاهد این شهرستان برپا شده بود بازدید کرد.

همچنین نمایشگاه صنایع دستی، کمک‌های آموزشی و سفره‌آرایی آموزش و پرورش که در دبیرستان دخترانه فاطمه‌الزهرا (س) برپا شده بود با حضور فرماندار و سایر مسئولان افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول