اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 193

محمدیان: انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار گفت: انقلاب اسلامی رشد روزافزونی داشته و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

محمدیان: انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حمیدرضا محمدیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت فجر انقلاب که در مسجد جامع گرمسار برگزار شد،‌ اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی عظیم در تاریخ است.

وی افزود: تلاش استکبار از بین بردن اسلام بود اما با همت مردم ایران اسلامی و رهبری امام راه اسلام پویا و پیروز شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: این انقلاب دو شکر را در پی دارد؛ ابتدا شکر الهی که این نهضت تاریخ‌ساز به وجود آمد و دومین شکر، مردم بصیر هستند که با رهبری امام(ره) این انقلاب را به وجود آوردند.

محمدیان گفت: انقلاب اسلامی با فریاد استقلال، رژیم مردم سالار و اسلامی را جایگزین رژیم پهلوی کرد و نشان داد که کشور ما از عزت ملی برخوردار است.

وی افزود: دشنمان قبل از انقلاب کشور ایران را تحقیر شده می‌دانستند و خود کم‌بینی را به ما تحمیل می‌کردند؛ اما امروز ایران اسلامی از عزت نفس برخوردار است و امروز خوشبختانه مردم همیشه در صحنه هستند و جوانان در مسائل کوچک سیاسی تحقیق‌های علمی ارائه می‌دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: شعارهایی که در اوایل انقلاب بیان می‌شد هنوز پا برجاست و این پایبندی به آرمان‌ها را نشان می‌دهد.

محمدیان به نقاط قوت و ضعف انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب در طول این سال‌ها افت و خیزهایی داشته است، اما هیچگاه متوقف نشده اشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار تصریح کرد: امروز اتحاد و همدلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی گامی مثبت در راستای پیشرفت جامعه است.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول