اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف سرپل‌ذهاب:

مردم ایران به برکت انقلاب حقوق از دست رفته خود را بازیافتند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: مردم ایران به برکت انقلاب حقوق از دست رفته خود را بازیافتند و پیشرفت‌های انقلاب حیرت‌انگیز است.

مردم ایران به برکت انقلاب حقوق از دست رفته خود را بازیافتند

حجت‌السلام جواد جاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سرپل‌ذهاب ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر با اشاره به نقش حیاتی و سرنوشت‌ساز معمار انقلاب در پیروزی ملت ایران بر رژیم طاغوت‌ اظهار کرد: ایشان جان و آبروی خویش را در طبق اخلاص گذاشت تا ملت را از زیر یوغ بردگی و استبداد برهاند.

جاسمی ‌با تاکید بر ادامه این راه مقدس از سوی جانشین صالح ایشان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای‌ گفت: تمام مردم ایران به ولی فقیه اقتدا می‌کنند.

وی رهبر انقلاب را شخصیت نمونه‌ای دانست که در نهایت صبر و بردباری نگه‌دارنده امنیت و عزت مملکت‌اسلامی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب با تاکید بر فقدان امکانات اولیه زندگی در رژیم گذشته و ظلم و ستم طبقه اشراف و درباریان نسبت به مستضعفان جامعه، گفت: به یمن انقلاب‌اسلامی، مردم ایران حقوق از دست رفته خود را بازیافتند.

جاسمی خاطرنشان کرد: اکنون به حدی پیشرفت کرده‌ایم که در تمام شهرستان‌های استان دانشگاه وجود دارد.

جاسمی در بخش دیگری از سخنانش رادیو و تلویزیون را در دوره طاغوت، منشاء فساد و تباهی اعلام و تصریح کرد: وجود صدا و سیمایی مقتدر در کشور از برکات انقلاب است، به‌گونه‌ای که تمام اخبار ایران در نهایت سرعت، دقت و توانمندی به جهان مخابره می‌شود.

وی به بیان اهمیت نقش مردم در جریان پیروزی انقلاب و ادامه آن پرداخت و گفت: ملت ایران هرجایی که احساس کرده برای حفظ انقلاب نیاز به حضور آنان در صحنه وجود دارد، پیش‌قدم بوده‌اند.

وی به شرکت فعال مردم در راهپیمایی‌های ابتدای انقلاب و پس از آن اشاره کرد و افزود: همه این‌ها نشان‌دهنده عمق ارادت و دل‌بستگی مردمان این مرز و بوم به آرمان‌های انقلاب و بنیان‌گذار آن است.

جاسمی در پایان وحدت شیعه و سنی را رمز ماندگاری نظام عنوان کرد و با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه، خواستار تقویت روحیه برادری در میان مذاهب اسلامی شد.

انتهای پیام/2700/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول