اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

وحدت ملت ایران نمونه بارز وحدت در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: وحدت میان مردم کشورمان به حق نمونه بارز وحدت در جهان در زمان انقلاب و بعد از آن بوده و این در طول تاریخ بی‌نظیر است.

وحدت ملت ایران نمونه بارز وحدت در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: برای پی بردن به ماهیت این نظام و انقلاب باید مراحل تاریخ را بررسی کنیم که انقلاب‌هایی که به وجود آمده ماهیت آن چه بوده و چه قدر دوام داشته است.

وی در تشریح عواملی که موجب پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران شد، تصریح کرد: ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند مهم‌ترین اصل است و اگر نباشد هر جریانی که تحت انقلاب به وجود بیاید، دوام ندارد زیرا مغز و هسته ندارد و اگر در کارهایمان ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند وجود داشته باشد، هیچ‌گاه از کار کردن برای خلق خسته نمی‌شویم.

وی بیان داشت: وحدت میان مردم کشورمان به حق نمونه بارز وحدت در جهان در زمان انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی بوده است و این وحدت نیز در طول تاریخ بی‌نظیر است.

امام جمعه رودبار با تأکید بر اینکه رهبری مهم‌ترین رکن انقلاب است، افزود: ما باید در مسائل حکومتی رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهیم و اطاعت از رهبری نباید زبانی و شعاری بلکه باید عملی باشد زیرا نظام اگر تا به امروز توفیقات زیادی داشته به رهبری بر می‌گردد.

گروهی خاطرنشان کرد: اگر مقایسه‌ای میان نظام‌های دنیا و نظام اسلامی کشورمان داشته باشیم، می‌بینیم که مردم در یک مقطع زمانی جمع شده‌اند و انقلابی را به وجود آورده‌اند، اما دوامی نداشته زیرا از رهبر خوبی برخوردار نبودند.

انتهای پیام/2655/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول