اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی ‌‌در نشست با فعالان رسانه‌ای ‌اردبیل:

چشم بدخواهان نظام در 22 بهمن کور می‌شود ‌/ وحدت ‌تنها راه نجات‌ است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مثل همیشه با راهپیمایی بی‌نظیر ملت ایران در 22 بهمن امسال چشم تمام بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی کور شده و نور امید در دل‌ها زنده می‌شود.

چشم بدخواهان نظام در 22 بهمن کور می‌شود ‌/ وحدت ‌تنها راه نجات‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل علیرضا زاکانی عصر امروز در نشست با فعالان رسانه‌ای در اردبیل اظهار داشت: 22 بهمن که نماد حضور جدی و گسترده ملت ایران در پشتیبانی از نظام اسلامی و ارزش‌های خلق شده است این بار نیز به میدان عظمت و بزرگی این ملت تبدیل می‌شود تا بار دیگر ملت ایران میثاقی مجدد با انقلاب اسلامی، امام،‌ راه شهدا و ولایت فقیه ببندند.

وی تصریح کرد: قطعاً این حضور و تجدید میثاق مایه بدنامی دشمنان و عزت دوستداران نظام شده و بیش از همیشه جمهوری اسلامی ایران را کانون توجه می‌کند.

زاکانی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و لزوم توجه به راه طی شده در سه دهه گذشته خاطر نشان کرد: ما اگر نگاهی گذرا به موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در 34 سال گذشته کنیم به خوبی می‌یابیم که در سایه مجاهدت این ملت افتخارات بزرگی نصیب این ملت شده است.

این مسئول اضافه کرد: اوضاع و احوال در شرایط کنونی با 34 سال گذشته بسیار متفاوت‌تر شده به طوریکه‌ با وجود همه شیطنت‌ها و طمع‌ورزی استکبار و نظام سلطه در داخل کشور بوی اتحاد و همدلی و حرکت به سمت فتح قله‌های عظیم چنان پیچیده است که گاه دشمن به طمع بر هم زدن این وحدت تلاشی بی‌ثمر می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان ما نیز در مقابل این همه عزت‌آفرینی نسبت به سال‌های گذشته کینه‌توزانه با این نظام برخورد می‌کنند به طوریکه کشورمان در آستانه یک تحول عظیم نیازمند رویکرد جدیدی است که مبنای آن رفتار عقلانی، مدبرانه و هوشمندانه است که با محوریت ولایت فقیه و با رمز وحدت و اتحاد باید اتفاق بیفتد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: ما اگر گفتمان ولایتمداری را به همراه پیشرفت اسلامی و عدالت واقعی مد نظر قرار دهیم به یقین می‌توانیم به صورت جدی در سازندگی کشور ورود پیدا کنیم که در این باب باید به نخبگان و برجستگان اهتمام جدی داشته باشیم.

زاکانی ضرورت لحاظ کردن جنبه‌های اصلاح‌گری و رفع معایب و مشکلات سه دهه گذشته را یادآور شد و ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم در مسیر قانون اساسی، حفظ اصول و ارزش‌ها و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری حرکت کنیم و هوشمندانه مقاصدمان را به ثمر بنشانیم بهترین دست‌مایه ما می‌تواند تاکید حقیقی بر کسب افتخارات گذشته باشد.

عضو سابق کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: ما با ارزیابی دقیق از نواقص و معایب ضرورت دارد به برطرف کردن آنها اقدام کنیم تا با این اقدام تحول و تغییری که در شأن نظام اسلامی است، رخ داده و به وقوع بپیوندد.

زاکانی افزود: کشور ما بیش از هر زمان دیگر به تفکر اصولگرایی همراه با دقت در فهم درست مفاهیم و همچنین تعیین راهبرد صحیح و عقلایی نیاز دارد تا به دور از احساس بتوانیم کشور را به سمت رشد واقعی سوق دهیم.

اصولگرایی رقیب هیچ گفتمانی در کشور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تعریف دقیق از اصولگرایی را با نگاه مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد و اظهار داشت: اصولگرایی نه تنها رقیب هیچ گفتمان نیست بلکه راه شفاف و مشخصی است که همه با خودباوری، دوری از انحصارطلبی، ایمان، اعتقاد راسخ و اعمال صادقانه می‌توانند در این زمینه حرکتی مثبت و سازنده داشته باشند.

زاکانی در ادامه سخنان خود به برجستگی‌های دیگر جبهه اصولگرایی اشاره کرد و ادامه داد: ‌توجه به استقلال سیاسی، شکوفایی اقتصادی، رشد علمی، تحقق عدالت در بستر جامعه اسلامی،‌ اصلاح‌گری مستمر در ابعاد و شاخه‌های مختلف، پایبندی به قانون اساسی و... از جمله اصول مطرح شده برای جبهه اصولگرایی است که ما با گفتمان پیشرفت اسلامی سعی می‌کنیم تا در ساختن ایران اسلامی با محوریت نخبگان، طرفداران و دوستداران نظام ورودی عالمانه داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: اگر این روش‌ها و الگوها در چارچوب اهداف منطقه‌ای و بومی حول محور ولایت فقیه و وحدت و همدلی بیشتر رخ دهد قطعاً بر قوت و برجستگی نظام می‌افزاید که امیدواریم همچون گذشته بتوانیم در این مسیر گام‌های اساسی و جدی برداریم.

انتهای پیام/62001‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول