اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان:

ایرانیان با پیروی از ولایت به خودکفایی دست می‌یابند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فرهنگی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: تمام آموزه‌های دینی بر اهمیت و ضرورت خود‌کفایی امت اسلام تأکید دارد و مردم باید با پیروی از راه ولایت و رهبری به خود‌کفایی کامل دست پیدا کنند.

ایرانیان با پیروی از ولایت به خودکفایی دست می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امت اسلامی براساس آموزه‌های دینی و اسلامی باید خود‌کفا باشند، اظهار کرد: اسلام به میزان بسیاری به ضرورت عدم تکیه بر اجانب، دشمنان و کفار حربی تأکید دارد.

وی اضافه کرد: ملت‌های مسلمان باید در هر شرایطی مستقل از اجانب و دشمنان باشند و تحت هیچ شرایطی به زیر سلطه دشمنان و اجنبی‌ها در نیایند.

مسئول کمیته فرهنگی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با بیان اینکه تمام آموزه‌های دینی بر اهمیت و ضرورت خود‌کفایی امت اسلام تأکید دارد و مردم باید با پیروی از راه ولایت و رهبری به خود‌کفایی کامل دست پیدا کنند، تصریح کرد: رهنمود‌های اسلام برای دست‌یابی به استقلال امت‌های اسلامی در تمام زمینه‌ها به عنوان یک راهبرد و استراتژی برای مردم به شمار می‌روند.

وی به ضرورت اصلاح سبک زندگی برای ارتقای سطح زندگی جوامع اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر هنوز سبک زندگی مردم تغییر پیدا نکرده و اصلاح نشده و امروز بحث تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به نوعی حرکت به سوی اصلاح سبک زندگی است.

حیدری با بیان اینکه ملت ایران برای دست‌یابی به سه موضوع استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دست به انقلاب زدند، تاکید کرد: دست‌یابی کشور به استقلال در تمام زمینه‌ها از اهمیت چشمگیری برخوردار است و تحقق و اجرایی شدن شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از راهکار‌های دست‌یابی به استقلال کشور به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته کشور فناوری‌های بسیاری را خریداری کرده و هزینه‌های بسیاری را برای خرید این فناوری‌ها هزینه کرده است، افزود: اما باید با پیروی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای خود‌کفا شدن کشور در تمام زمینه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

مسئول کمیته فرهنگی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان هنر را یکی از مفاهیم القای پیام‌ها دانست و گفت: با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان و استفاده از گستره هنر هفتم می‌توانیم شعار امسال و بیانات ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای دست‌یابی به تولید ملی،  حمایت از کار و سرمایه ایرانی در میان مردم نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنر یکی از مهم‌ترین ابزار‌های کار‌آمد برای دست‌یابی به اهداف تعریف شده برای کشور است، اظهار کرد: هنر یکی از مهم‌ترین مباحث بنیادی و اساسی در جوامع به شمار می‌رود و همواره مورد توجه مسئولان قرار دارد.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول