اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چابهار:

وحدت مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار چابهار گفت: وحدت به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت همه جانبه در استان کمتر توسعه یافته سیستان و بلوچستان است.

وحدت مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار ایرج حیدری صبح امروز در بیست و چهارمین همایش سه روزه علمی، تحقیقی تقریب مذاهب که با حضور اندیشمندان شیعه و سنی سراسر کشور در چابهار در حال برگزاری است اظهار داشت: وحدت به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت همه جانبه در استان کمتر توسعه یافته سیستان و بلوچستان پس از حضور حاتم نارویی دچار تحولی از جنس وحدت عملی و مردمی شد.

وی افزود: دشمن با بهره‌گیری از وجود برخی فاصله‌های بین مردم و مسئولان در گذشته همواره در تلاش بود تا تفکرات تفرقه‌انگیزی خود را برای فضای جامعه استوار کند که به یاری خدا دید بسیار باز استاندار استان طی همین مدت پنج ماه که در استان حضور دارد سبب شد تا بسیاری از تهدیدات نهفته به مدیریت و حضور وحدت محور وی در بین مردم به فرصت‌های طلایی در زمینه شکوفایی توانمندی‌های استان و تغییر نگرش‌های منفی از استان در اذهان عمومی شود که این در آینده نزدیک می‌تواند بسترساز ایجاد تحولات عظیمی در استان مرزی سیستان و بلوچستان شود.

فرماندار چابهار یادآور شد: برای نخستین بار است استاندار این استان مرزی تمامی شهرستان‌های استان پهناور و مرزی سیستان و بلوچستان را چندین بار دیدن کرده و این سفرها به صورت زمینی بوده که این مهم نیز یکی دیگر از خصایص تفکر وحدت‌گونه و مردمی استاندار را برای همگان مشخص می‌کند.

حیدری گفت: عملیاتی کردن وحدت در جامعه با تفکرات استاندار استان به‌حدی در گسترش یافته که آمارها نشان می‌دهد حضور مکرر وی حتی در روستاهایی که اسم آن برای مردم ناآشنا است خود برگ زرین دیگری از روحیه مردمی وی دارد و تداوم این روحیه و الگو برداری سایر مدیران نیز می‌تواند شتاب جهش‌داری را در راستای رسیدن به استانی توسعه یافته ایجاد کند.

انتهای پیام/75002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول