اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توانمندسازی مددجویان کمیته امداد صورت می‌گیرد

پرداخت 417 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: به منظور توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، 417 میلیارد ریال وام خودکفایی به آنان پرداخت می‌شود.

پرداخت 417 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رمضان پودینه صبح امروز طی جلسه‌ای به اقدامات انجام شده در زمینه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت و اظهار داشت: به منظور توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، وام خودکفایی به مددجویان، فرزندان مددجو و اقشار نیازمند به میزان 417 میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان با در نظر گرفتن سیاست‌های کلی این نهاد در دهه چهارم خدمت‌رسانی در زمینه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت فعالیت می‌کند، افزود: توانمندسازی خانواده‌ها از طریق اشتغالزایی برای آنها عملی می‌شود.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: اشتغالزایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در رشته‌های مختلف شغلی با در نظر گرفتن علایق، استعدادها و شرایط مددجویان صورت می‌گیرد.

پودینه بیان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این موضوع مورد توجه ویژه امدادگران قرار گرفته و در همین راستا برای 7 هزار و 748 مددجوی سیستان و بلوچستان شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اشتغالزایی مددجویان مذکور 417 میلیارد ریال وام خودکفایی پرداخت شده است، گفت: این وام‌ها در رشته‌های مختلف شغلی از قبیل کشاورزی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و .. پرداخت شده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان به انجام نظارت بر طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی اشاره کرد و افزود: این اقدام نیز در راستای اجرای پایدار طرح‌های اشتغالزایی و جلوگیری از انحراف آنها صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/75002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول