اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه پیام‌نور کرمان:

حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد: استمرار اهداف و آرمان‌های حضرت امام (ره) در سایه تبعیت از رهبری رشد همه جانبه را موجب شده و ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو تبعیت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: انقلاب عظیم و شکوهمند ایران با تکیه بر نیروی ایمان به خدای یکتا و اتحاد و ایستادگی ملت مسلمان به رهبری روحانیت آگاه و متعهد و به زعامت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

این بیانیه می‌افزاید: این انقلاب با مدیریت رهبری فرزانه و با همراهی رادمردانی فداکار و مردمی ایثارگر و از خود گذشته در جغرافیای ایران ترسیم گشت و با وجود ناباوری مأیوس دلان داخلی و کج‌اندیشان خارجی به تمام محاسبات سیاسی و فرهنگی متداول جهان پشت پا زد تا نشان دهد که می‌توان بدون اتکای به شرق و غرب و با اتکا به نیروی لایزال الهی به پا خاست و با بردباری توأم با ایمان به مبدأ هستی بر ناممکن‌ها فائق آمد.

در این بیانیه تصریح شده است: نسل امروز زمانی می‌تواند قدر و قیمت دستاوردهای خود را بداند که تاریخ گذشته را مطالعه کرده باشد و استقامت جانانه و هوشمندانه ملت ایران در 34 سال گذشته نشان می‌دهد و رمز استمرار انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی آن است و رمز پیروزی آن نقطه مقابل رفتارها و تصمیمات گذشته است.

دانشگاه پیام نور کرمان در ادامه آورده است: انقلاب اسلامی برای نسل اول و نسل‌های بعد خود روشن کرد که فقط در سایه اسلام و رهبری دینی می‌توان بر طوفان حوادث غلبه کرد و در پرتو نصرت الهی می‌توان به سمت قله‌های کرامت و عزت و آزادی حرکت کرد.

این بیانیه می‌افزاید: ملت ایران به ملت‌های مسلمان ثابت کرد، فقط در سایه اسلام می‌توان، عزت خدشه‌دار شده مسلمانان در دوران استعمار و استثمار را بازسازی کرد و به مبارزه با ایدئولوژی‌های مادی برخواست، و سرّ استقامت در وحدت کلمه و تمسک به ریسمان نهضت عاشورا و نهضت انتظار است که عزت واقعی فقط با معیارها و شاخص‌های الهی قابل تحقق است.

این بیانیه تأکید کرده است: استمرار اهداف و آرمان‌های حضرت امام (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در پایان بیانیه آمده است: اساتید، دانشجویان، کارکنان و جامعه بزرگ دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان ضمن تجدید میثاق با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با حضور در صحنه‌های مختلف همچون گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده و با شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول