اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم آزاده جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان این‌که اکنون رسالتی بزرگ بر عهده داریم و انقلاب ما جهانی شده است، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم آزاده جهان است.

انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم آزاده جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر جشن ویژه انقلاب در منطقه القچین علیا از توابع شهرستان چرام برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این جشن که با حضور امام جمعه، مردم و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد، ضمن تبریک سی‌ و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی سه دهه را پشت سر گذاشته و با پیشرفت و ترقی چشمگیر به چهارمین دهه خود پیش می‌رود.

فرماندار چرام با بیان این‌که ملت ایران و مسئولان تلاش‌های بسیار با ارزشی در این مدت انجام دادند، عنوان داشت: در طول این سال‌ها، ملت ایران عقب‌ماندگی‌ پیش از انقلاب را جبران کرد و موفقیت‌های بزرگی هم در این راه به جمهوری اسلامی تقدیم کرد.

وی انقلاب اسلامی را تنها متعلق به ایران ندانست و افزود: گر چه دستاوردهای انقلاب اسلامی، حاصل ایستادگی، مقاومت، پایداری، خیزش و حرکت ملت ایران است اما بسیاری از کشورهای جهان از انقلاب ما الگو‌برداری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به نقش روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عشایر ما در عرصه‌های مختلف به خصوص در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی‌های فراوان و افتخار آمیزی داشته‌اند.

نیکروز حضور مسئولان در جمع روستاییان را یک ارزش و افتخار بزرگ دانست و با اشاره به خدمت‌گذاری به این قشر متذکر شد: خدمات متعدد نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روستاییان و عشایر روشن و نمایان است.

فرماندار چرام در ادامه صحبت‌های خود پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را مدیون انقلاب اسلامی، اندیشه و آرمان‌های مدبرانه امام خمینی (ره) ذکر کرد و ابراز داشت: مسئولان نظام باید با پیروی از رهبری‌های روشن‌گرانه مقام عظمای ولایت، خدمت صادقانه و تسریع در روند خدمت بی‌منت را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به تأکید امام خمینی (ره) در راستای وحدت، انسجام و یکدلی خواستار این امر مهم در میان مردم شهرستان چرام شد و یکی از راه‌های تحقق آن را شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد.

انتهای پیام/82002/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول