اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

همه ملت‎های آزادیخواه دنیا به انقلاب اسلامی افتخار می‎کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: انقلاب اسلامی ایران یک ارگانیسم قوی است که همه ملت‎های آزادیخواه دنیا به آن افتخار می‎کنند.

همه ملت‎های آزادیخواه دنیا به انقلاب اسلامی افتخار می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای پایگاه‎های بسیج ادارات گناباد که در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر به بسیاری از اهداف بلند خود رسیده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حوزه امنیتی الگویی ارائه داد که علی رغم همه شیطنت‌های استکبار، دوست و دشمن از این انقلاب به عنوان یک جزیره ثبات یاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است اظهار داشت: ثمره انقلاب اسلامی را امروز در قلب آمریکا، در اروپا، غرب آسیا و ... شاهد هستیم و جنبش اسلامی نیز بخشی از پیام انقلاب اسلامی است.

صفایی تصریح کرد: در برخی از حوزه‌ها مثل حوزه‌های سیاسی و امنیتی، با وجود همه شیطنت‎ها، خیانت‎ها، آشوب‎ها و ترورهای دشمنان، به دلیل مشارکت حداکثری مردم که برگرفته از یک الگوی دینی بوده است، پیشرفت‌های زیادی داشتیم و توانستیم همه چالش‌ها را پشت سر بگذاریم، در حوزه اقتصاد نیز باید تدبیر کنیم که این اتفاق رخ دهد.

وی بیان داشت: اقتصاد ما تا قبل از این وابسته به نفت بود که آن را هم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بر ما تحمیل کردند و برای اینکه استقلال خود را از پول نفت داشته باشیم کم تدبیر کردیم.

صفایی افزود: آنها خودشان ما را وابسته به نفت بار آورده بودند تا پیشرفت نکنیم، اما امروز با تحریم خودشان به سمت تامین سرمایه‌هایی از منابع غیر نفتی رفته‌ایم.

وی تاکید کرد: تحریم خوب است، به شرط آن که ما از آن به عنوان یک فرصت طلایی بیشترین بهره‌برداری را بکنیم.سرانه هر ایرانی از تولید بخش کشاورزی بیش از یک تن است، بنابراین این ماییم که بد مصرف می‌کنیم.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول