اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

کمک 225 میلیون ریالی کمیته امداد به رفع سوء‌تغذیه 225 کودک خدابنده‌ای

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از کمک 225 میلیون ریالی کمیته امداد خدابنده به رفع سوء‌تغذیه کودکان زیر شش سال این شهرستان خبر داد.

کمک 225 میلیون ریالی کمیته امداد به رفع سوء‌تغذیه 225 کودک خدابنده‌ای

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات بهداشتی صورت گرفته توسط کمیته امداد خدابنده در سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خدابنده در کنار توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان، به موضوعات درمانی و بهداشتی آنها نیز توجه داشته و تاکنون اقدامات مطلوبی را در این خصوص انجام داده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در بخش درمانی و بهداشتی پرداخت کمک هزینه برای رفع سوء‌تغذیه کودکان زیر شش سال است، گفت: در 10 ماهه امسال 225 میلیون ریال در این راستا هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور برای رفع سوء‌تغذیه 225 کودک زیر شش سال هزینه شده است، اضافه کرد: خوشبختانه این کمک هزینه‌ها و سبدهای غذایی تاثیر بسزایی در تامین سلامتی و برطرف شدن سوء‌تغذیه کودکان داشته است.

*بازدید حامیان از ایتام زیر پوشش کمیته امداد خدابنده

کمیته امداد امام خمینی به عنوان متولی امور محرومین جامعه به منظور احیای سنت علوی و ایجاد فرصت برای خیرین و نیکوکاران اقدام به اجرای طرح مفتاح‌الجنه کرده است.

طرح مفتاح‌الجنه که در ایام مختلفی از سال اجرایی می‌شود، امسال نیز مناسبت‌های دهه فجر اجرا و در این راستا از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد با حضور دو تن از حامیان همکار با کمیته امداد خدابنده بازدید شد.

در این بازدید که با حضور مسئولان کمیته امداد خدابنده نیز همراه بود، حامیان پس از بازدید مبلغ 6 میلیون و 400 هزار ریال به دو خانواده یتیمی که از آنها بازدید شده بود، کمک کردند.

لازم به ذکر است، برنامه‌های کمیته امداد خدابنده در دهه فجر محدود به اجرای طرح مفتاح‌الجنه نبوده و برنامه‌های دیگری از قبیل افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی، برگزاری مراسم جشن انقلاب با حضور خانواده‌های زیر پوشش و .... نیز در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول