اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

دانشگاه آزاد یکی از مواهب جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مواهب جمهوری اسلامی ایران است که تأثیر شگرفی در رشد و ارتقا علمی کشور داشته است.

دانشگاه آزاد یکی از مواهب جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، علی ایرانپور صبح امروز در بازدید از دانشگاه آزاد واحد شهر مبارکه اظهار کرد: این دانشگاه ظرفیت‌های بالایی برای رشد و توسعه در آینده دارد و وجود دانشگاه در رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در سطح شهرستان آثار قابل تعمقی داشته و سبب ارتقای سطح علمی و فرهنگی شده است. 

وی افزود: در این راستا برای ارتقا این واحد دانشگاهی آماده هرگونه تلاش و همکاری هستیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مواهب جمهوری اسلامی ایران است که تأثیر شگرفی در رشد و ارتقاء علمی کشور داشته و دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی انقلابی است که با دست توانای امام راحل و مسئولان رشد و توسعه خوبی در سطح کشور داشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز باید با اولویت فرهنگی بتواند اثر چشمگیری در جامعه بگذارد و جای خوشحالی است که دکتر دانشجو این نگاه کلان را در مدیریت خود دارد.

ایرانپور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه با برخورداری از کادر علمی و اجرایی مجرب و دلسوز به خوبی توانسته است رسالت خود را در عرصه تعلیم، تربیت و ارتقا علمی و فرهنگی شهرستان مبارکه انجام دهد.

وی با بیان عملکرد  و موفقیت‌های این واحد دانشگاهی، دورنمایی از برنامه‌های آینده برای ارتقا سطح کیفی و کمی دانشگاه در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزشمندی به جامعه دانشگاهی ارائه کرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه نیز به سهم خود با ربع قرن تلاش رشد چشمگیری در بخش‌های مختلف آموزشی، دانشجویی، افزایش رشته‌ها و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و ارتقا امور پژوهشی در سال‌های اخیر داشته است.

وی افزود: واحد مبارکه در سال‌جاری در عرصه فرهنگی مانند مسابقات قرآن و عترت، فعالیت‌های نماز، جشنواره نشریات دانشجویی و آثار فرهنگی و هنری دانشجویان توانسته مقام برتر در سطح منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کند.

انتهای پیام/63013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول