اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت:

تحصیل 3 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد فومن و شفت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از تحصیل 3 هزار دانشجوی این دانشگاه در 24 رشته تحصیلی کاردانی و کارشناسی خبر داد.

تحصیل 3 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد فومن و شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن مجتبی ملکی‌چوبری عصر امروز در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانشگاهیان شهید، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز با حضور مدیریت جدید دانشگاه بر توسعه و گسترش فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی (ص) تاکید دارد.

وی افزود: مدیران و مجموعه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی باید در دست‌های خود پرچم پرافتخار فرهنگ ‌دینی و توجه به مسایل اعتقادی دانشگاهیان را به همراه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه بافت جمعیتی شهر فومن و شفت با دارا بودن عالمان بزرگی مانند آیت‌الله‌ العظمی بهجت فومنی دارای فرهنگی غنی و اسلامی است، گفت: در مسیر توسعه مسایل فرهنگی و اسلامی و توجه به مسایل ارزشی و اعتقادی برنامه ‌ریزی‌های مدونی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان‌ها صورت گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: کسب رتبه سوم عملکرد مالی در سطح واحدهای کشور، تصویب سایت پلان جدید واحد و انجام مراحل نهایی تهیه نقشه، فراخوان جذب هشت عضو هیئت علمی جدید در مقطع دکتری از جمله اقدام‌های دانشگاه است.

ملکی‌چوبری، جمع‌ آوری امتیاز واحد برای تبدیل از واحد کوچک به متوسط، اخذ 40 فقره وام برای تمام کارکنان واحد، راه‌اندازی انتشارات به نام دانشجوی شهید سید آموزنده را از دیگر اقدام‌های دانشگاه مذکور برشمرد.

وی راه‌اندازی صندوق رفاه دانشجویی برای ارائه تسهیلات وام دانشجویی در زمینه‌های مختلف، ارائه خدمات اینترنت وایرلس به دانشجویان در محوطه دانشگاه، خرید دو هزار و 500 جلد کتاب مرجع برای کتابخانه، صدور بیش از یک‌ هزار کارت دانشجویی برای دانشجویان، تعمیر و تجهیز کلاس‌های درس، راه‌اندازی سه آزمایشگاه جدید مجهز به امکانات آزمایشگاهی و ... را از جمله مهم‌ترین اقدام‌های صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف این واحد دانشگاهی برشمرد.

وی یادآور شد: در واحد دانشگاهی فومن و شفت با حضور 30 عضو هیئت علمی و استقرار 24 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی حدود سه هزار دانشجو مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول