اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی آمل خبر داد

ایجاد اشتغال برای 338 مددجوی آملی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام‌خمینی آمل گفت: برای 338 مددجوی کمیته امداد این شهرستان با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال شغل ایجاد شد که این تعداد اشتغال جدای از مانده اعتبارات سال 90 است.

ایجاد اشتغال برای 338 مددجوی آملی

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام‌خمینی در این شهرستان اظهار داشت: اشتغال یکی از مهم‌ترین رسالت‌ کمیته امداد امام‌خمینی برای توانمندسازی افراد بی‌سرپرست، نیازمند و تحت حمایت است.

وی اظهار داشت: برای 338 مددجوی کمیته امداد امام‌خمینی این شهرستان با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال شغل ایجاد شد که این تعداد اشتغال جدای از مانده اعتبارات سال 90 بوده که در نیمه اول سال 91 ایجاد شده و به تعداد 144 نفر با اعتباری بیش از 9 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی آمل خاطر نشان کرد: بر اساس آمار سامانه رصد در مدت 10 ماه امسال، ما بالاترین ثبت اشتغال در سامانه را بین شهرستان‌های مختلف مازندران داشتیم که به این افراد وام اشتغالزایی و اشتغال از سوی کاریابی‌ها و پرداخت تسهیلات اختصاص یافت.

علیپور با بیان این‌که نزدیک به 800 نفر در مدت 10 ماه گذشته آموزش‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت اشتغال در زمینه‌های مختلف را کسب کردند، اظهار داشت: 500 نفر نیز برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شدند که در حال سپری مراحل أخذ وام هستند.

به گفته مدیر کمیته امداد امام‌خمینی آمل، هشت بانک این شهرستان با شعبات گوناگون در راستای اختصاص وام اشتغال و دیگر خدمات بانکی با این نهاد تعامل و همکاری دارند.

علیپور در پایان با اعلام این‌که تا پایان دی‌ماه امسال دو هزار و 220 بازدید از طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی صورت گرفته است، عنوان کرد: در این بازدیدها کارشناسان به بررسی چگونگی اختصاص وام و تسهیلات برای اشتغال، بررسی درآمد مجریان طرح و راهنمایی‌های لازم، آموزش شیوه اجرای کسب و کار به مددجویان پرداختند.

انتهای پیام/86012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول