اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

مازندران میزبان همایش کاربرد انرژی هسته‌ای در کشاورزی شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: همایش کاربرد انرژی هسته‌ای در کشاورزی با حضور مسئولانی از سازمان انرژی اتمی کشور در هنرستان کشاورزی شهید بهشتی ساری برگزار می‌شود.

مازندران میزبان همایش کاربرد انرژی هسته‌ای در کشاورزی شد

مصطفی عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام این‌که همایش کاربرد انرژی هسته‌ای در کشاورزی برای نخستین بار در مازندران برگزار می‌شود، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی، این همایش با چهار سخنرانی درباره بهره‌گیری از انرژی هسته‌ای در کشاورزی پیگیری می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در مورد جزییات بیشتر سخنرانی‌های این همایش خاطر نشان کرد: نخستین سخنران این مراسم، احمدی است که درباره کاربرد انرژی هسته‌ای در مقابله با آفات و بیماری‌های محصولات زراعی و باغی سخنرانی می‌کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: دیگر سخنران این مراسم، حیدری است که درباره بهره‌گیری از دانش هسته‌ای در دامپزشکی و علوم دامی به تبادل نظر می‌پردازد.

عابدی ادامه داد: همایش کاربرد انرژی هسته‌ای در کشاورزی با سخنرانی ودادی درباره کاربرد فناوری هسته‌ای در اصلاح نبات پیگیری می‌شود.

وی درباره سخنران پایانی این همایش گفت: سخنرانی پایانی این همایش درباره نقش فناوری هسته‌ای در مطالعات آب، خاک و تغذیه گیاه است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در پایان از احتمال حضور معاون سازمان انرژی اتمی ایران در این همایش خبر داد.

انتهای پیام/86004/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول