اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 717 فقره وام به مددجویان کمیته امداد شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام شهرستان خدابنده از پرداخت 717 فقره وام به مددجویان کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد.

پرداخت 717 فقره وام به مددجویان کمیته امداد شهرستان خدابنده

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد خدابنده در طول سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد سالانه خدمات مختلفی را در راستای حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد، اضافه کرد: با برآورد صورت گرفته در طول سال بیش از 40 سرفصل خدماتی به جهت توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد ارائه می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه از خدمات حمایتی کمیته امداد اشتغالزایی برای خانواده‌های زیر پوشش است، افزود: این عمل در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اجرایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به مددجویان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد گفت: این خدمات نیز در راستای ارتقای سطح فرهنگی مددجویان و همچنین فراهم ساختن شرایط ادامه تحصیل به مددجویان ارائه می‌شود.

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات درمانی به مددجویان زیر پوشش این نهاد نیز اشاره کرد و افزود: این خدمات نیز در راستای سالم‌سازی جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی ساخت مسکن برای مددجویان را نیز از دیگر خدمات قابل ارائه کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد عنوان کرد و یادآور شد: این خدمات نیز در قالب تعمیرات مسکن مددجویی، ساخت مسکن برای مددجویان، ایجاد انشعابات رایگان برای منازل مسکونی مددجویی و ... ارائه می‌شود.

*پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال وام به مددجویان خدابنده‌ای

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت وام به مددجویان را نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان عنوان کرد و افزود: وام‌های کمیته امداد در قالب وام‌های کارانگیزی، پرداخت بدهی، تحصیلی، درمانی، تعمیر مسکن و ازدواج به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز 717 وام در موارد ذکر شده به مددجویان خدابنده‌ای پرداخت شده است، اضافه کرد: در این راستا مبلغ 5 میلیارد و 303 میلیون و 323 هزار و 500 ریال توسط کمیته امداد خدابنده هزینه شده است.

 *بهره‌مندی یک‌هزار دانشجو و دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد خدابنده

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به بهره‌مندی یک‌هزار دانشجو و دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد اشاره داشت و گفت: با آمار گرفته شده در حال حاضر 787 دانش‌آموز و 125 طلبه و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خدابنده قرار دارند.

کمالی با اشاره به اینکه سالانه اقدامات مختلفی در حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد انجام می‌شود، افزود: کمیته امداد خدابنده در تلاش است با ارائه خدمات مختلف فرهنگی به این گروه زمینه ادامه تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویانی که مستعد ادامه تحصیل هستند، ولی از نظر مالی شرایط لازم را ندارند،‌ فراهم سازد.

وی با برشمردن برخی از خدمات فرهنگی این نهاد از قبیل پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان، ارائه مشاوره‌های تحصیلی، راه‌اندازی کانون‌های پیرو ولایت و همچنین برگزاری اردو ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: در 10 ماهه گذشته از سال، 963 میلیون و 161 هزار ریال به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد خدابنده مساعدت شده است.

انتهای پیام/73005/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول