اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه خبر داد

تصویب 40 طرح کشاورزی در بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در هجدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی بشرویه 40 طرح کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 900 هزار تومان به تصویب رسید.

تصویب 40 طرح کشاورزی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی شفیعی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در بشرویه اظهار داشت: از نخستین جلسه تشکیل کارگروه در این شهرستان 487 طرح به ارزش 14 میلیارد و 700 هزار تومان برای دریافت تسهیلات به بانک مصوب شده است.

وی ادامه داد: از این میزان طرح معرفی شده به بانک، مبلغ 110 میلیارد و 300 میلیون تومان به بانک واصل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه افزود: از این تعداد  227 طرح به ارزش 3 میلیارد و 990 میلیون تومان تسهیلات به افراد متقاضی پرداخت شده است.

شفیعی با بیان اینکه از مجموع پرونده‌های تشکیل شده 10 پرونده برگشت داده شده است، تصریح کرد: این شهرستان از نظر جذب اعتبارات پایین است.

وی یادآور شد: 10.5 درصد اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان‌جنوبی سهمیه شهرستان بشرویه به ارزش 23 میلیارد تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر طرح‌های مصوب و معرفی شده در کارگروه در بخش‌های آب و خاک و تولیدات گیاهی است لذا باید افراد را به سرمایه‌گذاری در طرح‌های متنوع همچون صنایع غذایی و مشاغل خانگی تشویق کرد.

شفیعی اذعان داشت: در هجدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی بشرویه 40 طرح کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 900 هزار تومان به تصویب رسید.

این مسئول در پایان متذکر شد: این طرح‌ها در بخش‌های آب و خاک، تولیدات گیاهی و امور دام است.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول