اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان خبر داد

68 مدرسه آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان پذیرای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: 68 مدرسه با ظرفیت 587 کلاس در ایام تعطیلات آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

68 مدرسه آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان پذیرای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود کتابی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه 68 مدرسه در این ناحیه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند، اظهار داشت: تعداد 587 کلاس در ایام تعطیلات نوروزی میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

وی افزود: از این تعداد، 17 مدرسه درجه یک با 168 کلاس، 14 مدرسه درجه 2 با 110 کلاس و 37 مدرسه درجه 3 با 309 کلاس به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد مدارس هیئت امنایی به منزله دریافت پول نیست، تصریح کرد: وقتی اسم مدرسه هیئت امنایی می‌آید خود باعث افزایش انگیزه دانش‌آموزان برای ارتقاء سطح علمی آنها می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 گفت: در ایجاد مدارس هیئت امنایی بیشتر به دنبال مشارکت والدین در ارتقای سطح علمی، اخلاقی و تربیتی دانش‌آموزان هستیم و اگر مدرسه‌ای هیئت امنایی می‌شود تمام زمینه‌های امکاناتی، سطح علمی و وضعیت فرهنگی و مالی خانواده‌ها مدنظر است.

وی در ادامه به توزیع شیر در مدارس اشاره کرد و گفت: در تمام مدارس روستایی شیر توزیع می‌شود و در شهر فقط در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی توزیع شیر انجام می‌شود.

کتابی اضافه کرد: شیر توزیعی در مدارس به صورت یک روز در میان است و اگر مدرسه‌ای هر روز شیر دریافت می‌کند و یا مدرسه‌ای کمتر شیر دریافت می‌کند، گزارش دهید تا پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: شیرهای توزیعی کیفیت مطلوبی دارند اما در خصوص شرکتی که برخی مدعی هستند محصولش کیفیت ندارد، مرکز بهداشت به صورت اتفاقی شیرها را آزمایش کند و نتیجه را برای پیگیری موضوع ارائه دهد.

انتهای پیام/89019/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول