اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

مشاهده 24 مورد استفاده از جوهر قند در نانواهایی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به بازرسی‏های اخیر از واحد‏های نانوایی در شهرستان زنجان گفت: 24 مورد تخلف در استفاده از جوهر قند در نانواهایی شهرستان زنجان مشاهده شده است.

مشاهده 24 مورد استفاده از جوهر قند در نانواهایی زنجان

رسول منصوری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: موضوع تخلفات واحد‏های نانوایی در شهرستان زنجان با جدیت دنبال می‏شود.

وی با بیان اینکه نظارت‏ها در روزهای اخیر تشدید شده است، افزود: در طی این بازدید‏ها به کارگیری افزودنی‏های غیرمجاز در واحد‏های تولید نان در شهرستان زنجان کنترل شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان برخورد با واحد‏هایی که از جوهر قند در تولید نان استفاده می‏کنند را لازم دانست و ادامه داد: باید نسبت به این مورد توجه ویژه داشت.

*49 مورد تخلف کم‌فروشی در واحدهای نانوایی

وی به کم‌فروشی در واحدهای تولید نان اشاره کرد و افزود: طی بازرسی‏های صورت گرفته از واحدهای نانوایی، 49 مورد تخلف کم‌فروشی مشاهده شده است.

منصوری با تاکید بر حقوق مصرف‌کنندگان در استفاده از نان تولیدی، اظهار داشت: واحد‏های نانوایی باید نسبت به حقوق مصرف‌کنندگان توجه ویژه داشته باشند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان از تخلف 19 مورد از نانواهای شهرستان زنجان در استفاده از جوش شیرین خبر داد و ادامه داد: استفاده از این ماده در کنار دیگر تخلف‏های واحدهای نانوایی قابل چشم‌پوشی نیست.

*83 درصد تخلف در واحدهای تولید نان

وی با بیان اینکه 144 مورد بازرسی از واحدهای تولید نان صورت گرفته است، افزود: در طی این بازدید‏ها 83 درصد تخلف مشاهده شده است.

منصوری با بیان اینکه این حجم از بازرسی و تخلف نامناسب است، یادآور شد: مسئولین باید نسبت به مسائل کیفیت تولید نان توجه لازم را داشته باشند.

* 38 مورد از تخلف‏ها به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی است

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان 38 مورد از تخلف‏ها را به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی عنوان کرد و ادامه داد: عدم رعایت مورد بهداشتی، سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.

وی برخورد جدی را با متخلفین مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: علاوه بر پلمب واحد تولیدی باید پارچه‌نوشته بر روی آن نصب شود.

* سبوس‏گیری بالای 20 درصد کاملاً اشتباه و غیرقانونی است

منصوری به میزان سبوس‏گیری نان در استان اشاره کرد و گفت: سبوس‏گیری بالای 20 درصد کاملاً اشتباه و غیرقانونی است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان میزان سبوس در نان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید استاندارد لازم برای سبوس‏گیری توسط نانواهای استان رعایت شود.

* وظیفه واحد نانوایی، تولید نان سبوس‏دار و ارائه آن به مردم است

وی با تاکید بر توجه نانواهای شهرستان زنجان به میزان سبوس‏گیری نان تولیدی، تاکید کرد: وظیفه واحد نانوایی تولید نان سبوس‏دار و ارائه به مردم است.

منصوری سلامت مردم جامعه را مورد اهمیت دانست و اظهار داشت: واحدهای تولیدی باید برای سلامتی مردم نان مرغوب تولید کنند.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول