اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد

پلمپ نانوایی‌های استفاده‌کننده از مواد غیرمجاز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به استفاده برخی نانوایی‌ها از مواد غیرمجاز گفت: نانوایی‌هایی که از مواد غیرمجاز استفاده کنند، پلمپ می‌شوند.

پلمپ نانوایی‌های استفاده‌کننده از مواد غیرمجاز

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با بازرسی‌های صورت گرفته نانوایی‌هایی که از جوهر قند استفاده می‌کردند، به تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شده‌اند.

وی با اظهار تاسف از استفاده برخی نانوایان از جوهر قند اضافه کرد: پیش از این برای نانوایان دوره آموزشی در راستای ارتقای سطح آگاهی و مهارت آنها برگزار شده بود.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه قبلاً ممنوعیت استفاده از این ماده به نانوایی‌ها اعلام شده بود، گفت: متاسفانه در بازرسی‌های انجام شده مشخص شد که برخی از نانوایان اقدام به استفاده از این ماده می‌کنند که اگر به فرمانداری بود، این نانوایان باید تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکید فرمانداری بر برخورد شدید با این نانوایان است، اضافه کرد: متاسفانه برخی از نانوایان بر اثر تنبلی اقدام به استفاده از این ماده و یا ماده‌ای همچون جوش‌شیرین می‌کنند.

 

استفاده از ماده مغذی خمیر مایع توسط نانوایان

فرماندار شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به نانوایان در بحث استفاده از خمیر مایع اضافه کرد: این ماده مغذی بوده و دارای ویتامین‌های بسیاری است و بسیار بهتر و سالم‌تر از موادی است که نانوایان استفاده می‌کنند.

عدم خرید نان‌های بی‌کیفیت توسط مردم

راشاد در بخش دیگری از سخنان خود بر عدم خرید نان‌های بی‌کیفیت توسط مردم نیز اشاره کرد و گفت: مردم با نخریدن این نوع نان‌ها، نانوا را تحریم می‌کنند و همین امر موجب می‌شود که نانوایی‌ها در بهتر کردن کیفیت نان‌های تولیدی تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در صورتی که تقاضایی از سوی مردم در بحث خرید نان بی‌کیفیت وجود نداشته باشد، نانوا مجبور به تغییر رویه در پخت نان و افزایش سطح کیفی نان تولیدی می‌شود.

لازم به ذکر است چند روز پیش مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبری مبنی بر استفاده برخی از نانوایی‌ها از جوهر قند اعلام کرده بود که بنا به گفته منصوری تعداد این نانوایی‌ها 24 واحد بود.

همچنین بر اساس گفته منصوری 19 نانوایی نیز اقدام به استفاده از جوش شیرین می‌کردند که با بازرسی‌های صورت گرفته توسط شرکت غله و ... تخلف آنها ثبت و گزارش شده است.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول