اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خبر داد

بهره‌مندی 366 مددجو از جهیزیه کمیته امداد بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون 366 مددجو از جهیزیه و هدیه ازدواج کمیته امداد استان بوشهر بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 366 مددجو از جهیزیه کمیته امداد بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک مالی به فرزندان مددجو در جهت تشکیل خانواده و همچنین کمک فرهنگی برای چگونگی رفتار با همسر و تربیت فرزند از جمله خدماتی است که کمیته امداد جهت تشویق برای ازدواج آسان و استحکام بنیان خانواده‌ها انجام می‌دهد.

وی افزود: در سال‌جاری تاکنون 366 نوعروس و داماد تحت حمایت کمیته امداد از کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج جمعا به مبلغ دو میلیارد و 970 میلیون ریال بهره‌مند شد‌ه‌اند.

محبی خاطرنشان کرد: کمیته امداد حضرت امام یکی از اساسی‌ترین اهدافی را که دنبال می‌کند بحث توانمندسازی و اشتغال خانواده‌ها است که با اجرای برنامه‌های مختلف مانند اعطاء وام، برگزاری کلاس‌های حرفه‌آموزی و مشاوره‌های اشتغال امیدواریم به این مهم برسیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: 60 هزار و 511 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر هستند و از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر پرداخت 143 میلیارد و 663 میلیون ریال کمک‌های معیشتی از برنامه‌های فرهنگی، مشاوره و درمان این نهاد نیز بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه گفت: یکی از طرح‌های امداد که با استقبال خوب مردم نیکوکار نیز روبرو بود طرح اکرام ایتام بود که نیکوکاران با حمایت از یک یا چند یتیم ماهانه مبلغی را به حساب کودکان یتیم تحت حمایت واریز می‌کنند که این نیکوکاران علاوه بر کمک‌های نقدی کمک‌های غیرنقدی در مناسبت‌های مختلف نیز به کودکان اهداء می‌کنند.

محبی با اشاره به اینکه سه هزار و 262 یتیم تحت حمایت کمیته امداد است، اظهار داشت: 10 هزار و 875 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند و از ابتدای سال تا‌کنون مبلغی بالغ بر 11 میلیارد و 512 میلیون ریال کمک نقدی به ایتام پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول